Wondering Boys

Klote Xplorer

Posted in Uncategorized by Mick on October 23, 2007

Ik krijg net te horen dat onze nieuwe site er niet uitziet in Microschoft Explorer.Maar wie gebruikt dat nu nog, zo lelijk!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frederick said, on October 23, 2007 at 3:12 pm

    Ah, ik denk zo een kleine 80% van de pc bezitters. Verwaarloosbaar natuurlijk.

  2. mick said, on October 23, 2007 at 3:26 pm

    Ik heb net screenshots gezien, het valt wel mee, de pijltjes boven verspringen. Das al. Zoeken we een oplossing voor.
    Ook weer overdreven om te zeggen “je site ziet er niet uit op PC” Ik schrok me dood.

  3. Frederick said, on October 23, 2007 at 3:48 pm

    ja, sorry daarvoor. Dat was idd helemaal niet correct verwoord (understatement).
    Nu dat ik alle browsers er eens heb op losgelaten kan ik met 100% zekerheid zeggen dat je de site styled en test gebruik makende van Safari. Want het is de enige browser waar het gebruikte lettertype tot zijn volledig recht komt.

  4. mick said, on October 23, 2007 at 3:56 pm

    In Firefox en Camino ziet her, bij mij althans, ook prima uit.
    We zoeken het uit, het explorer gedoe..

  5. Mirthe said, on October 23, 2007 at 5:24 pm

    Hmm, IE zal altijd een probleem blijven…

  6. wout said, on October 23, 2007 at 9:12 pm

    Echt niet te snappen dat een bedrijf als Microsoft er niet in slaagt een browser te maken die deftig CSS kan verwerken. In alle browsers ziet er het goed uit maar met IE altijd miserie.

  7. the b! in b&b! said, on October 27, 2007 at 10:08 am

    bestaat internet explorer nog?! damn… leve firefox!


Leave a Reply

