Wondering Boys

Jose

Posted in Uncategorized by Mick on October 24, 2007

Mag ik jullie voorstellen, Jose uit Honduras. Geadopteerd door Wondering Boys via Plan! Voor een luttel bedrag per dag heeft zij n omgeving het iets beter. Morgen schrijf ik mijn eerste brief, in voorzichtig Spaans, en stuur ik een voelbal op! Kinderen nemen op afstand, heerlijk!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christophe said, on October 24, 2007 at 5:28 pm

    Ik speel ook al een tijdje met het idee om zoiets te doen. Echt eens werk van maken dus.

  2. ill. said, on October 24, 2007 at 5:29 pm

    wat leuk! en wat goed!
    maar ehm,.. er was toch iets mis met dat foster parents plan?
    met niet bestaande kinderen enzo?

  3. Mirthe said, on October 24, 2007 at 8:15 pm

    Wat een mooi gebaar :)

  4. Contessa said, on October 25, 2007 at 8:14 am

    Leuk! Ik heb zo’n broertje JosÈ in Ecuador.

  5. C-life said, on October 25, 2007 at 9:56 am

    Tof! Ik ben zeer benieuwd om zoiets ook te doen. Kun je rechstreeks met de persoon die je helpt, praten? Via telefoon? Of bezoeken wanneer je eens naar dat land afreist?

  6. mick said, on October 25, 2007 at 10:04 am

    Je communiceert via brieven en tekeningen, als je hem/haar wilt bezoeken moet je dat twee maan van et voren aanvragen.

  7. Uw Moeder said, on October 25, 2007 at 10:34 am

    Als ge ‘m gaat opzoeken, gaat ge er dan ook mee op restaurant?
    ;)

  8. mick said, on October 25, 2007 at 10:40 am

    Naar de mac Donalds ofzo, in elk geval een restaurant dat voorzien is voor kids ;)

  9. super4004 said, on October 25, 2007 at 11:56 am

    hugh mick ? op “restaurant” met de “kids” ? waar ik mick en wie ben jij ? :-)

  10. super4004 said, on October 25, 2007 at 11:57 am

    waar IS mick moet dat uiteraard zijn … ik typ te vlug…

  11. mick said, on October 25, 2007 at 12:56 pm

    :) Goed lezen, naar de Mc Donalds, Pizzahutof zo! ;)

    Niet naar een restaurant waar je een halve week loon moet neer tellen… daar horen geen huilende kinderen thuis.

  12. the b! in b&b! said, on October 27, 2007 at 10:06 am

    my god! mick, wout: de hormonen hebben jullie te pakken! :p
    wel heel sjiek, proficiat!


Leave a Reply

