Wondering Boys

Leopard iMac 20″

Posted in Uncategorized by Mick on October 26, 2007

Daarnet ging ik dus naar de winkel om Leopard te kopen maar ik ben thuisgekomen met een iMac 20″ :-) Nu ja, je kreeg Leopard erbij, dus dat gaf voor ook de doorslag. Zo heeft Mick meteen een nieuwe computer voor in Valencia.

Dat maakt de tussenstand aan computers hier in huis (in orde van ouderdom):

– iMac 20″ (2.4)
MacBook wit (1.83)
– PowerMac G5 (4×2.5)
MacMini (1.5)
PowerBook G4 (1.67)
PowerMac G4 QS (733)
PowerMac G4 DA (733)
iMac DV SE (500; wit)
Classic II
Classic
SE/40
– SE/30
Plus

Uhum…

Dit is dan meteen een oproep aan iedereen die zoekt naar een tweedehands computer of iemand kent die op zoek is. Alles moet weg vóór maart 2008. Alleen de iMac en de PowerMac G5 zijn niet te koop. En we hebben ook nog een 17″ Apple Display over.

edit mick

*is helemaal verrukt over de nieuwe telg*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on October 26, 2007 at 11:14 pm

    Ik heb nog 2 macies nodig… waar en wanneer onderhandeling?

  2. wout said, on October 27, 2007 at 12:30 am

    Ha, dat is snel! Ik mail :-)

  3. lamazone said, on October 27, 2007 at 1:55 am

    /steekt hand op
    mijn emac heeft het misschien wel gehad (of het ligt aan mijn ogen), maar een tweede kan er bij :)

  4. Clo Willaerts said, on October 27, 2007 at 2:49 pm

    Voor de oudere exemplaren: het mac-asiel van gil plaquet – zie http://www.applefan.be/ voor contactinfo.

  5. wout said, on October 27, 2007 at 2:55 pm

    Ha, ok!
    I’ll keep it in mind :-)

  6. ill. said, on October 29, 2007 at 10:48 pm

    ikke ikke!

  7. Gil Plaquet said, on November 1, 2007 at 10:50 am

    Ik zou met veel plezier die plus aan mn “macca” toevoegen.

    Kan je me even mailen ivm gevraagde bedrag ?

    Thnx

    Gil
    applefanBE

  8. Emma said, on November 7, 2007 at 9:07 pm

    Hey,

    Ik ben wel erg geÔnteresseerd in dat 17inch scherm.

    Mail me als hij nog te koop is aub.


Leave a Reply

