Wondering Boys

Klote Xplorer II

Posted in Uncategorized by W ! on October 28, 2007

Dus, ik heb het menu hierboven nu aangepast zodat het er voor Internet Explorer op Windows XP ook goed uitziet. Op windows 2000 lukt het me echter niet om het in orde te krijgen. Het wordt gewoon niet zichtbaar.Daarom hebben we besloten dat mensen die nog Windows 2000 gebruiken maar snel moeten upgraden naar een nieuwere versie. We leven tenslotte bijna in 2008!

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. super4004 said, on October 29, 2007 at 7:04 am

    windows 2000 ? heb ik iets gemist ?
    :-)
    ik heb ook wel nog Windows ME gedraaid. Zouden er ooit veel eindgebruikers 2000 en Me gehad hebben ? zijn die niet allemaal van 95 naar XP overgeschakeld ?

  2. wout said, on October 29, 2007 at 11:35 am

    En dus blijkbaar toch, windows 2000 komt nog vaak voor. Op het kantoor van fugzia hebben ze zo nog een staan.


Leave a Reply

