Wondering Boys

Kortere gastenlijst

Posted in Uncategorized by Mick on October 29, 2007


Zoals ik hier al eens schreef waren er dus problemen tussen Wout zijn familie en mij! Ik vroeg voor mijn verjaardag een schone lei en nodigde ze uit, je kunt niet boos blijven. En kwaadheid jaag je weg door liefde te geven.

Maar het is over, één maand heeft het geduurd voor de pa van Wout weer mij slecht aan het maken was tegen Wout. Ik trouw dus met Wout om de erfenis. Ik ben een profiteur, ik aas op zijn huis. Wout gaat weg bij Fugzia omdat ik dat wil en meer dat soort shit. Wat een in en in trieste man. Hij jaagt zijn zoon gewoon weg, en allemaal om het feit dat we homo zijn, maar dat wordt niet hardop gezegd, voor mij is het nu echt gedaan. Als iemand een uur lang over mij loopt te tieren zegt dat genoeg. Hij kent me niet eens.
Dat maakt de gastenlijst een stuk korter!

*maakt nieuwe tafelindeling*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marleen said, on October 29, 2007 at 10:53 pm

    Wat lullig zeg, van de ouders van Wout. Maar het zal voor Wout ook niet makkelijk zijn. Ongelofelijk hoe moeilijk mensen kunnen doen over homoseksualiteit.

  2. mick said, on October 29, 2007 at 10:57 pm

    Tis de papa van Wout, zijn mama is gestorven. Dat was een heel vooruitstrevende vrouw. Zijn ma had het megacool gevonden dat hij homo is.

  3. lamazone said, on October 29, 2007 at 11:46 pm

    sterkte guys. is niet leuk.

  4. Anne said, on October 30, 2007 at 6:05 am

    Je hoeft helemaal geen holebi te zijn om door je schoonfamilie uitgemaakt te worden voor erfenispikster hoor.
    ‘k Weet alleen niet of dat nu een troost is.

  5. C-life said, on October 30, 2007 at 9:46 am

    Mottig voor jullie maar nog mottiger voor Wout. Familiebanden zijn toch vreemde dingen, mensen voelen zich geneigd om deze band te blijven behouden en moeite in te steken, ook al lukt het niet/nooit meer… En dit allemaal omdat we een stuk DNA hebben gekregen? Als het niet lukt dan lukt het niet, je bent ook toch niet met alle mensen bevriend die bij jouw in de straat wonen toch…

  6. Frederick said, on October 30, 2007 at 10:31 am

    Een heel stresserede situatie en je kan er hoogst waarschijnlijk wel goed mee overweg.

  7. zofie said, on October 30, 2007 at 10:40 am

    Ik zou het er zelf persoonlijk moeilijk mee hebben moesten ze zo over mij praten, maar liefde overwint alles, hÈ..

  8. mick said, on October 30, 2007 at 11:04 am

    @ fre, valt mee hoor, heel de nacht wakker liggen noem ik nu nie bepaalt goed mee overweg kunnen.

  9. Aliene said, on October 30, 2007 at 11:17 am

    Jeetje…inderdaad triest.
    De man kent zijn eigen zoon blijkbaar ook erg slecht.
    Alsof Wout een onderdanige meeloper is en zelf geen beslissingen kan/durft nemen..Tegendeel!!

    Ik heb maar zelden een relatie gezien waar 2 mensen elkaar zo vrij laten, zichzelf kunnen zijn en zo tof op elkaar in spelen en samenwerken, als bij jullie twee..

    Nou ja Mick, je hebt het in ieder geval Ècht geprobeert en de man een faire kans gegeven.
    Jammer, ook voor Wout..
    Sommige mensen willen gewoon niet veranderen..laat ze…
    Fuck ‘m all and move on…
    X

  10. pruh said, on October 30, 2007 at 7:21 pm

    Jee wat vervelend zeg!
    Wel heel goed dat je ze een nieuwe kans gegeven hebt.
    Je kunt trots op jezelf zijn.

    Enne trouwen? Wat leuk! Wanneer?

  11. wondering blog » archief » Awel… said, on October 30, 2007 at 7:26 pm

    […] heb er geen goesting niet meer in! Er zit een smet op nu! Heel dag dag zal in het teken staan dat ze er niet bij zijn. En zeg niet dat is niet zo en zet je eroverheen, dat kan ik niet. *is al heel de […]

  12. pruh said, on November 1, 2007 at 9:14 am

    * geeft knuffel*


Leave a Reply

