Wondering Boys

Winnaar

Posted in Uncategorized by Mick on October 29, 2007

We hebben een winnaar! Er waren 11 goede antwoorden op de “Grote wie is Imke Dielen wedstrijd” Ik heb de goede antwoorden genummerd en Imke gaf mij een nummer. Het is Bart geworden, van Nr53 , hij krijgt een armband uit de MNML collectie die pas in januari wordt gelanceerd en een War’R’Us soldaatje. Bart wil jij je adres even doormailen! Of wil je het komen ophalen?

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on October 29, 2007 at 10:53 pm

    Proficiat Bart! ;)

  2. lamazone said, on October 29, 2007 at 11:45 pm

    woehoew! vlog met de winnaar!!!

  3. maarten said, on October 30, 2007 at 12:28 pm

    Proficiat aan de winnaar!

    En idd – nu ik het niet ben – vlog met de winnaar!

  4. the b! in b&b! said, on October 30, 2007 at 9:11 pm

    OMG!

    dat van die vlog was een moptjeuh hoor! ik en m’n grote bek… :s

    euhm… wel… ik denk dat ik voor optie 2 ga! (maar laat me wel eerst naar de kapper gaan hÈ ;)

  5. Benjamin said, on October 30, 2007 at 9:25 pm

    En wat was het juiste antwoord?

  6. mick said, on October 30, 2007 at 9:28 pm

    :) 1

  7. Benjamin said, on October 30, 2007 at 9:31 pm

    Aha, nu ga ik straks tenminste goed slapen :P

  8. Imke Dielen said, on October 31, 2007 at 12:12 pm

    Hahahaah Benjamin! Was je er niet gerust op?

  9. lamazone said, on December 14, 2007 at 1:42 pm

    ik blijf het zeggen: vlog met de winnaar!!


Leave a Reply

