Wondering Boys

French are cool

Posted in Uncategorized by W ! on November 2, 2007

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=LYaZYmTwOxA[/coolplayer]

Dit vind ik dus Megacool, fris, nieuw en echt heel sexy!
Mark wees me er op, naar het schijnt is heel Parijs hier van in de ban.

Nieuwe rage? Van mij mag het! Yelle heet de band, hoe de dans heet weet ik nog niet even uitzoeken.

edit

Gevonden; Tecktonik

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aliene said, on November 2, 2007 at 9:55 pm

    Leuk dansje..
    Zo te zien zijn de strakke stretchjeans uit de 80ties ook weer terug in ;)

  2. Benjamin said, on November 3, 2007 at 1:53 pm

    En het is goed voor de calorietjes ook

  3. Ann said, on November 6, 2007 at 5:34 pm

    It sucks! :op Echt, al die nummers die ze verkrachten. En ik krijg er koppijn van. Had ik al, maar nu is’t nog erger. Vlug afzetten!

  4. mick said, on November 6, 2007 at 5:59 pm

    Amai, d’r is d’r eentje precies een jaartje ouder ;)

  5. dEb said, on December 8, 2007 at 8:09 pm

    Toch raar maar waar; als ik op die manier danste een paar jaar geleden begon iedereen te lachen. Toegegeven, twa’s niet op deze muziek wat het allicht hilarisch maakte, maar het dansje heb ik wél uitgevonden ;) ‘do the hafida!’ is de naam die ik het geef.


Leave a Reply

