Wondering Boys

Vervelende klus

Posted in Uncategorized by Mick on November 14, 2007

Daarnet dacht ik; laat ik eens vervelends doen, de koffer en de tassen uitpakken. Kan alles in de wasmachine. Na het huis drie, vier keer rondgelopen te hebben, kwam ik tot de ontdekking dat de koffer nog op de trein staat. Toen we gisteren op de trein zaten, waren zo aan het dagdromen over de toekomst dat we het ding dus hebben laten staan. Nu heb ik nog een vervelender klusje dan koffers uitpakken, door de pennenlikkende bureaucratische mallemolen van de NMBS, om mijn koffer terug te krijgen. Zouden we onbewust de koffer kwijt willen?, was de volgende vraag die bij me opkwam. Zeker omdat we besloten hebben alles maar ook alles te verkopen en weg te doen. En enkel met twee Macs naar daar te trekken.

Tagged with: , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bert said, on November 14, 2007 at 12:50 pm

    Oh nee, doet mij herinneren aan die keer dat ik ook mijn tas op de trein had laten staan. De aanvraag op zich is nog niets, wacht maar tot je er mag omgaan… Mag je nog wat papieren invullen bij een super-boertige nmbs-beamte (die keer in Gent toch) waar geen deftig woord uitkomt. Bovendien hadden ze mijn lekkere chocoladetaart “vernietigd in bijzijn van twee nmbspersoneelsleden door het in een afvalcontainer te gooien” (zo stond dat ongeveer op het formulier dat ik samen met de rest van de inhoud meekreeg). Dermee dat die nmbs’ers vaak zo dik zijn :)

  2. Christophe said, on November 14, 2007 at 2:51 pm

    Ik duim er toch voor dat je de tas terug zou krijgen in ordentelijke staat.

  3. Benjamin said, on November 14, 2007 at 3:13 pm

    Laten we positief blijven: het zal je geen tweede keer overkomen…

  4. Marleen said, on November 14, 2007 at 5:56 pm

    Als het die koffer van het plaatje is wordt ie vast snel terug gevonden

  5. the b! in b&b! said, on November 14, 2007 at 8:39 pm

    en ‘t was verdorie lekkere chocoladetaart! (het overschotje van de avond voordien) grrr…
    grappig is dat ze dus blijkbaar alles doorzoeken en noteren: “ondergoed van het merk Dim en grijs paar kousen in plastic zak met opschrift WE” was een andere quote van het pv :) (kleine noot: het was de eerste keer dat ik enkele van mijn spullen toevertrouwde aan Bert)

  6. mick said, on November 14, 2007 at 8:44 pm

    Ik durf de koffer bijna niet op te halen, die zit vol vuile was… En andere dingen die het daglicht niet verdragen….

  7. Benjamin said, on November 14, 2007 at 10:53 pm

    En nu weten we dat de B in B&B DIM draagt

  8. the b! in b&b! said, on November 14, 2007 at 11:19 pm

    Onder andere… :)

  9. Imke Dielen said, on November 15, 2007 at 5:01 pm

    Vertel vertel, ons zo nieuwsgierig maken is ongehoord! ;)

  10. mick said, on November 15, 2007 at 9:54 pm

    @Imke, Nog helemaal niets gehoord van de koffer. Ik loop al twee dagen in ouwe sleuren rond.

  11. wondering journal » archief » Terecht! said, on November 20, 2007 at 7:50 pm

    […] ZE is terecht! […]


Leave a Reply

