Wondering Boys

Proeven

Posted in Uncategorized by Mick on November 22, 2007

Mijn kater is weer eens van de poes!
Waarom, omdat je wijnen en bubbles moet proeven voor de trouw en ik vertik het uit te spugen, veel te lekker!

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bert said, on November 22, 2007 at 10:50 am

    Mmmm, doet mij denken aan onze reisjes in de Elzas en Bourgogne…
    Uitspugen is voor woessies :)

  2. Benjamin said, on November 22, 2007 at 11:11 am

    Tja! Zo’n prijs betalen kan geen kattekwaad. Proeven is te leuk.

  3. Chriske said, on November 22, 2007 at 5:17 pm

    Inslikken die handel, that’s the spirit!

  4. chateaubrys said, on November 22, 2007 at 10:45 pm

    Dan ben ik een woessie… ik proef niet goed when tipsy

  5. Imke Dielen said, on November 23, 2007 at 1:21 pm

    hihi, je hebt me ook weer wakker gemaakt!

  6. pruh said, on November 23, 2007 at 6:49 pm

    Hahaha!


Leave a Reply

