Wondering Boys

Lichte paniek…

Posted in Uncategorized by Mick on November 26, 2007

… is aan het ontstaan. We hebben precies voor ogen wat we de 14de aantrekken, maar na een hele dag shoppen (we haten het allebei) hebben we helemaal niets gevonden. Ik heb wel een skinny jeans gekocht, als je dat tegen me zei een jaar geleden verklaarde ik je voor gek! Die droeg ik 20 jaar geleden ook! En Wout heeft zijn oren laten piercen, de belhamel. Woensdag naar Antwerpen en als we daar niets vinden om aan te trekken is het grote paniek.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on November 26, 2007 at 8:06 pm

    Heb ik ook nog gehad die skinny jeans. En ik droeg daar dan nog eens van die botjes onder die toen heel in waren. Very potty toen… :-))

  2. dR!En said, on November 26, 2007 at 9:39 pm

    Relaaaaax! ;-)

  3. ill. said, on November 26, 2007 at 10:41 pm

    ik heb nog wel een paar mooie roze jurken in de aanbieding.
    :)

  4. the b! in b&b! said, on November 26, 2007 at 11:18 pm

    Niet vergeten eens binnen te springen in de nieuwe stadsfeestzaal!!!

  5. wout said, on November 26, 2007 at 11:25 pm

    @Ill
    Tempting, but no :-)

  6. Bert said, on November 27, 2007 at 10:38 am

    Piercings :) Me like!

  7. Imke Dielen said, on November 28, 2007 at 8:00 pm

    Er viel me inderdaad iets op vandaag aan Wout… dat is het!!!! :)


Leave a Reply

