Wondering Boys

Oud lief

Posted in Uncategorized by Mick on November 29, 2007

Gisteren sinds twee jaar weer eens een hele dag in Antwerpen geweest, mijn oud lief is veranderd. Ze heeft een prachtig station gekregen en een schitterend winkelcentrum die, geloof ik, nergens op de wereld bestaat, misschien in Dubai ofzo. Mijn eerste vraag bij het zien van de Stadsfeestzalen was eigenlijk “hoe lang gaat dat duren?” Ik weet het pessimistisch, maar de huishuren zijn torenhoog en ik zag meer bezoekers dan echte kopers, de meeste winkels waren akelig leeg,  is Antwerpen hier niet te klein voor? Ik hoop dat het lukt, want het is een echte aanwinst voor de stad. En de leukste verassing was dat er plots een prachtig blonde verschijning rond onze nek vloog. Het ergste was dat we honderden euro’s hebben uitgegeven en nog geen kleren hebben voor de dag!

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne said, on November 29, 2007 at 5:19 pm

    en geen kleren gevonden in Antwerpen wilde zeggen : paniek ..
    ohoh daar wil ik zelfs niet in de buurt van wonen van een paniekere mick

  2. Benjamin said, on November 29, 2007 at 5:32 pm

    Wat zóéken jullie? In welke richting?

  3. mick said, on November 29, 2007 at 6:00 pm

    :) Dat is het net, we weten het, maar vinden het niet.
    Er wordt hier nu overwogen om het te laten maken.

  4. Imke Dielen said, on November 29, 2007 at 6:15 pm

    @ mick dat kan nog een idee zijn… en persoonlijk :)

  5. the b! in b&b! said, on November 30, 2007 at 10:04 am

    ‘k had net het zelfde gevoel bij de Stadsfeestzaal… we zien wel hé, dat hebben we in Antwerpen altijd al gedaan :)

    succes met de kledingzoektocht nog! als je wil, mijn grootmoeder kan goed breien… :D

  6. Benjamin said, on December 1, 2007 at 3:23 pm

    Ah, dan moet je je haasten :)

  7. Benjamin said, on December 1, 2007 at 3:30 pm

    Oh, btw, Emanuel en ik hebben onze outfit gekocht deze voormiddag :-)


Leave a Reply

