Wondering Boys

Halelujah

Posted in Uncategorized by Mick on December 3, 2007

Ik liep net een winkel binnen en daar hing het!
Mijn outfit en het past alsof het gemaakt is voor me!

Praise the Lord!

*gaat op zoek naar schoenen*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uw Moeder said, on December 3, 2007 at 4:21 pm

    Woohoo! Feest!

  2. Imke Dielen said, on December 3, 2007 at 5:02 pm

    Yihaaaaa! :)

  3. Anne said, on December 3, 2007 at 6:33 pm

    zelfde kleur schoenen als de outfit ? ;)

  4. pruh said, on December 3, 2007 at 11:01 pm

    jeeej!
    foto! foto!

  5. Bert said, on December 3, 2007 at 11:12 pm

    We zijn benieuwd! Ik ruik het begin van een party mood…

  6. Benjamin said, on December 4, 2007 at 7:02 am

    Wat zal het geven?

  7. lamazone said, on December 4, 2007 at 12:09 pm

    mwoehahahaha. als het is wat ik denk dat het is.

  8. Benjamin said, on December 4, 2007 at 4:42 pm

    Is het een magistraatstoga met bijpassende pruik (da’s zwart/wit hé)? ;-)


Leave a Reply

