Wondering Boys

Posted in Uncategorized by Mick on December 10, 2007

Vandaag ben ik weer gaan shoppen voor nog wat details zoals schoenen, juwelen en zo. Die hadden we nog niet. Als je nog maar laat vallen tegen een verkoopster dat je gaat trouwen worden ze plots anders, veel meer aandacht. Eentje greep haar tas en liet haar trouwfoto’s zien. Daar zit je op te wachten. Maar één verkoopster, die was echt fantastisch. Ik zag de schoenen die ik wou, ik deed ze aan, perfect gewoon. En passen ze? vroeg ze. Ja perfect, zei ik. Het is voor onder dat item van uit deze collectie, voor de trouw. GEWELDIG! schreeuwde ze; dat je daar in trouwt, die schoenen horen daar eigenlijk bij, liet ze me weten. Ik durf zoiets bijna niet zeggen maar ik flapte het eruit “ze zijn boven mijn budget”, mompelde ik. Ze rende weg en kwam heel snel weer terug, ze greep me vast en zei, jij krijgt korting, waardoor ze weer in mijn budget paste. Lang leve Movies in de Sint Pietersnieuwstraat.

Voor zover even wat trouwtroep :)

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on December 10, 2007 at 8:35 pm

    Stoer!

  2. mick said, on December 10, 2007 at 10:57 pm

    Ze zitten vooral heel goed :)

  3. LamaZone said, on December 11, 2007 at 2:20 am

    geil!!!

  4. […] Imke is bezig met "een geheim project" maar verder wil ze daar niks over lossen. Vrijdag nog 's wat […]

  5. Emanuel said, on December 11, 2007 at 11:36 pm

    Aaaah zo’n mooie schoenen!

  6. sart said, on December 12, 2007 at 12:21 am

    Kan zo niet wachten om foto’s te zien jullie twee in trouwkostuum. Ik denk dat jullie om op te eten zullen zijn!

  7. mick said, on December 12, 2007 at 12:26 am

    Hmmm, opgegeten worden … hmmmm ;)

  8. Tie a tie « Talk of the Town said, on December 13, 2007 at 6:59 am

    […] a tie Geplaatst op december 13, 2007 door Benjamin Een feestje, een dinner, een speciale gelegenheid of gewoon voor het werk? Een das straalt klasse uit, toont […]


Leave a Reply

