Wondering Boys

Doris Lessing

Posted in Uncategorized by Mick on December 10, 2007

Nobelprijs winnares Doris Lessing heeft de grootste onzin uitgekraamd die ik in jaren heb gehoord!

quote
“Het internet heeft een hele generatie in oppervlakkigheid ondergedompeld en heeft een wereld geschapen waar mensen niets meer weten.”
unquote

In heel mijn leven heb ik nog nooit zoveel opgezocht en geleerd als sinds de komst van het internet. Vroeger moest je naar de bibliotheek wat een hele onderneming was om iets op te zoeken, nu is info een paar klikken weg. Als je dan nog méér wilt weten ga ik toch nog naar de bib of bestel ik een boek online.

Soms moeten bejaarden gewoon hun bek houden over dingen waar ze niets over weten.
Nobelprijs winnares, My ass!

bron

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. yab said, on December 18, 2007 at 12:34 pm

    Tja, ze is duidelijk niet mee met haar tijd. Jammer voor haar; Ze weet niet wat ze mist.

  2. mick said, on December 18, 2007 at 12:37 pm

    Vind ik nu ook!

  3. music said, on January 7, 2008 at 6:36 pm

    very interesting.
    i’m adding in RSS Reader


Leave a Reply

