Wondering Boys

Schrik

Posted in Uncategorized by Mick on December 10, 2007

Ge zou verdomme nog schrik krijgen wat te schrijven! :)
Eerst Dr!en, dan Ons Moeder op deze post.

En dan nog een keer deze mail van een totaal onbekend persoon.

“Via … kwam ik op jullie website terecht.
Nog maar net aan ’t rondneuzen kwam ik een taalfout tegen.
Bij “the boys” onder “Wandering Mick” staat: “Als kind van een totaal ontspoort huwelijk”
Dit moet natuurlijk ontspoord zijn !

Hoop dat jullie het aanpassen zodat ik zonder kriebels kan verder rondneuzen.”

Normaal kan ik er tegen maar 3 op één dag! De reactie van Dr!en en Ons Moeder alla maar die mail. Ik krijg nu eens kriebels van “goed” geschreven blogs waar je bij in slaap valt van de saaiheid omdat ze niets te vertellen hebben.! Dit blog is een raam bij bij ons binnen, voor de rest hebben wij geen journalistieke ambities.
Maar dat had ik hier al eens geschreven.

*adem in*
*adem uit*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uw Moeder said, on December 10, 2007 at 5:29 pm

    BOE! :)

  2. mick said, on December 10, 2007 at 5:59 pm

    :)

  3. mike said, on December 10, 2007 at 7:22 pm

    je bent een sissy dat je het hebt veranderd, laten staan zeg ik die taalfoud

  4. Mirthe said, on December 10, 2007 at 7:58 pm

    Ach ja, ze komen toch lezen hé ;)

  5. Elle said, on December 10, 2007 at 8:57 pm

    De boom in met die saaie taalpuriteinen! Dat ze zelf een interressante blog opstarten die blijft boeien.

  6. wout said, on December 10, 2007 at 9:02 pm

    @Elle
    Damn right!

  7. Peter said, on December 11, 2007 at 10:33 am

    Ik snap eigenlijk niet zo goed wat een boeiende blog te maken heeft met dt-fouten? Meer zelfs, ik zie eigenlijk totaal geen verband tussen een blog met dt-fouten die boeiend is, en een blog zonder dt-fouten die saai zou zijn.

    Persoonlijk, als taalpuritein waarschijnlijk(?), vind ik dt-regels belangrijk. En helaas voor al jullie niet-puriteinen zal taal op dat vlak nooit een ‘levend gegeven’ annex flauw excuus worden.

    Neemt niet weg dat ik blijf lezen hoor (zelfs over de dt-fouten, want toegegeven: iedereen mist soms eens). De wereld is nog zo mooi als we allen verdraagzaam zijn (en dat kan/mag van twee kanten komen).

  8. mick said, on December 11, 2007 at 11:44 am

    Hey Peter daar ben je, jammer dat jij niet meer schrijft!

  9. Peter said, on December 11, 2007 at 8:41 pm

    @mick: mijn nieuwe dt-fouten kunnen gevonden worden op bovenstaande link. ‘t is enkel in frequentie afgenomen, maar da’s een beetje inherent aan’t medium waarschijnlijk. :-).


Leave a Reply

