Wondering Boys

Te Laat

Posted in Uncategorized by Mick on December 11, 2007

We kwamen er vanavond heel laat achter dat de Clicks-awards waren om de hoek, dus wij de jassen aan en er naar toe om de naborrel mee te maken. Imke en Lama krijsten de boel bij elkaar bij onze entree en we voelden ons gelijk thuis. Ik ben vooral blij dat ik Clo heb ontmoet die mij een intiem detail vertelde waar in mij volledig ik kon vinden. Na twee Vedetts of Vedetten merken we dat we te laat waren om de rest van de gang te zien. Jongens tot vrijdag dan.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. LamaZone said, on December 11, 2007 at 2:19 am

    dat zijn zo van die feestjes waar de leuke mensen blijven plakken :D
    (krijsen? hoezo!!!!!)

  2. Imke Dielen said, on December 11, 2007 at 11:32 am

    hihi *bloos* euh wij krijsen niet ;) wij maken lawaai :p
    Super leuk van jullie om toch nog af te komen!!!

  3. mick said, on December 11, 2007 at 11:45 am

    ok, ok , kleine gilletjes dan.. :)

  4. Christophe said, on December 11, 2007 at 1:29 pm

    Verdorie, ik heb jullie gemist. Mijn thuiswacht moest te vroeg naar huis hé.


Leave a Reply

