Wondering Boys

Web-guest-list

Posted in Uncategorized by Mick on December 11, 2007

Gisteren waren er nieuwsgierigen die wilden weten wie er allemaal op het feest kwamen, ik ga niet de hele lijst naam en toenamen zetten maar degene die een website hebben of daar werken staan hier op een rij.

Chop-Suey
Verzameld Werk
Imke Dielen
Stetz
N=5
Lamazone
9000
Wardenier
èmenèl
Tinkebell
nr53
Appelogen
Talk of the town
Fugzia
LeMondeDumas
Chateaubrys
Sloddervossen
Tender Feelings
Unfold
Image4U
Themenos
Lagarnerie
Enzovorm
Adcoms
69projecten

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. tantieris said, on December 11, 2007 at 1:10 pm

    Ik vind het zoooooo spijtig dat ik niet kan ! Denk aan jullie, maak er een fantastische dag van.

  2. Uw Moeder said, on December 11, 2007 at 1:10 pm

    Zot! Zoveel volk!

  3. mick said, on December 11, 2007 at 1:46 pm

    We zitten tegen de honderd man en dat allemaal hier binnen, daarom heb ik een tent bijbesteld.

  4. Benjamin said, on December 11, 2007 at 5:32 pm

    The pressure! Ik ben razendbenieuwd nu…

  5. mick said, on December 11, 2007 at 5:39 pm

    The pressure, indeed.

  6. Clo Willaerts said, on December 11, 2007 at 7:51 pm

    Dahlings… /me en applefan zouden ook graag komen; kwestie van meteen die oude appeltjes mee te nemen naar het asiel. Mogen we?

  7. Emanuel said, on December 11, 2007 at 11:32 pm

    Wouwsie, zoveel volk! Tijd voor een beetje Parallox! :-P

  8. chateaubrys said, on December 12, 2007 at 12:17 pm

    ‘k Moet dringend nog wat blogs lezen zodat ik toch wat volk al wat ken :-)

  9. Mick en Wout « LamaZone said, on December 14, 2007 at 2:31 pm

    […] rond om alles rond te krijgen (behalve zijn taille – en het werkt!), en het gaat leuk worden. Veel volk, veel drank, veel ballonnen (op de valreep) en héél veel liefde. Dat zie je […]


Leave a Reply

