Wondering Boys

Krijsen

Posted in Uncategorized by Mick on December 13, 2007

Dat ik zenuwachtig zou zijn, ok, maar dat ik Bridezilla achtige symptomen zou kweken had ik niet gedacht. Daarnet belde de meneer van de ballonnen die doodleuk vertelde dat hij niet kon leveren morgen. Ik denk dat die man een halve dag doof is langs één kant en dat hij in therapie moet met door alle verwensingen die ik naar zijn hoofd heb geslingerd.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne said, on December 13, 2007 at 2:53 pm

    Heel leuk dat ze dat inderdaad eendag op voorhand melden..
    arme Mick (en daardoor dus ook waarschijnlijk arme Wout)

  2. Mirthe said, on December 13, 2007 at 4:18 pm

    Zo is er altijd wel iets… (spijtig genoeg)

  3. lamazone said, on December 13, 2007 at 5:37 pm

    Noodoplossing? Condomms met helium? Ik heb er een hondertal liggen…

  4. lamazone said, on December 13, 2007 at 5:38 pm

    Noodoplossing? Condooms met helium? Ik heb er een hondertal liggen…

  5. Anne said, on December 13, 2007 at 6:58 pm

    Ok, er staat nog heel veel open op dat lijstje rechts.
    Ik heb morgen verlof, iets waar ik mee kan helpen ?

  6. mick said, on December 13, 2007 at 7:07 pm

    Das lief, het lukt wel.
    Heeel nerveus… da wel!

  7. ill said, on December 13, 2007 at 8:48 pm

    nou, volgens mij zijn julie ondertussen al een heel eind. dat wordt een nacht lang vrijen en morgen een superfeest!

  8. dR!En said, on December 13, 2007 at 9:52 pm

    Voor ballonnen zijn wij toen op de laatste moment naar de AVA gereden en die stegen toch ook netjes op. En t waren witte.. misschien wat jullie zoeken?

  9. mick said, on December 13, 2007 at 10:02 pm

    Morgen komt er een lieve mevrouw honderd ballonnen brengen.

  10. Benjamin said, on December 13, 2007 at 10:34 pm

    Is het een receptie? Wordt er verwact dat we al gegeten hebben ervoor? Of hebben jullie eten voor een heel leger?

  11. mick said, on December 13, 2007 at 10:40 pm

    Er is een soort van eten, Pinxtos, maar echt maagvullend is het niet, of je moet een schaal leegvreten ;)

  12. Benjamin said, on December 13, 2007 at 10:43 pm

    OK, thanks :-) En nu wachten op morgen

  13. Ann said, on December 14, 2007 at 12:07 am

    Can hardly wait! :o)

  14. the b! in b&b! said, on December 14, 2007 at 1:09 pm

    waaaaaaaaaaaah! spannend zeg, aftellen maar! :)

    ik ben kandidaat voor z’n andere oor btw, heb ook nog wat agressie over :)

  15. Mick en Wout « LamaZone said, on December 14, 2007 at 2:49 pm

    […] geven ze een feest omdat ze elkaar graag zien. En wat voor een feest. Mick loopt al een week krijsend (jawel Mick) rond om alles rond te krijgen (behalve zijn taille – en het werkt!), en het gaat leuk […]


Leave a Reply

