Wondering Boys

Vragen en antwoorden

Posted in Uncategorized by Mick on December 17, 2007

Op de site van B&B:

Mick&Wout, nog enkele bedenkingen die we ons maakten tijdens die avond en die jullie ongetwijfeld de komende weken kunnen beantwoorden:
1. De vissen waren een voor ons onbekend gegeven… Wij eisen dus ook de visbak eens in een hoofdrol in één van de b/vlogjes!
2. Het filmpje van de toespraak/openingsdans was zooo leuk, dat we die graag gedeeld willen zien met de ganse bloggemeenschap.
3. Hoe uitgeput Jefke wel niet moet geweest zijn.
4. Mick had een geweldige outfit aan, maar vertelde ons dat hij vijf mogelijke outfits had… we zijn eigenlijk wel benieuwd naar die vier andere.

De antwoorden:

1. De vissen zijn een dubieuze hobby van mij, wees blij dat ik mijn kippen niet meer heb.

2. Het filmpje zetten we niet online omdat het niet dezelfde impact gaat hebben als live, hier vinden we de herinnering mooier dan de herhaling.

3. Jef was kapot, die hebben vooruit moeten slepen de day after.

4. De vier andere zijn voornamelijk in kleur, de bedoeling was dat wij in kleur gingen. En toen kwam ik deze outfit tegen.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bert said, on December 17, 2007 at 8:51 pm

    Nadat we de Black&White dresscode lazen, dachten we inderdaad dat jullie kleurrijk zouden opvallen… :) Van opvallen gesproken!

  2. Mick said, on December 18, 2007 at 12:04 am

    Geef toe dat een gekleurd hemd op die kilt helemaal niets was. ;)

  3. Bert said, on December 18, 2007 at 9:48 am

    Het zou inderdaad nogal ‘gepiekt’ hebben in de ogen! It was stylish!

  4. spekvriend said, on December 18, 2007 at 1:56 pm

    Mick, ik heb ook nog een vraagje. Die DJ in de Roerkuip heet Igor heb je me verteld. Kan het zijn dat hij Turnhoutse roots heeft? Ik ken die mens van ergens…

  5. wout said, on December 18, 2007 at 1:59 pm

    @spekvriend
    Inderdaad… hij heeft daar ook een café. Theatercafé of zoiets.

  6. wout said, on December 18, 2007 at 2:02 pm

    Ze werken trouwens onder de naam Le Monde Dumas (http://www.lemondedumas.com/). Hier in Gent hebben ze een mooie winkel.

    En hun band heet Mascotte (http://www.myspace.com/mascotte)

  7. tantieris said, on December 18, 2007 at 2:07 pm

    Nu vind ik het helemaal spijtig dat ik niet kon. Een aantal jaren geleden maakte ik zeer regelmatig het Theatercafé onveilig met mijn grave moves …

  8. spekvriend said, on December 18, 2007 at 9:06 pm

    Ik wist het! Heb als jonge snotter ook menig wijntjes gedronken en funky dansjes geplaatst in het Theatercafé (nu club 1900)! De wereld is klein…


Leave a Reply

