Wondering Boys

Digitale herinneringen

Posted in Uncategorized by Mick on December 17, 2007

Ik ben bijna boven water, twee dagen hebben we op de bank, onder een deken met Champagne, nagenoten van het feest. Iedereen weet wel dat zo een feest geld kost, wel ik zal je eens wat vertellen, moest het 5 keer, wat zeg ik 10 keer zoveel gekost hebben dan dat het nu heeft gedaan was het nog peanuts voor hetgeen wij hebben terug gekregen aan vriendschap, vrolijkheid en aandacht. Onbetaalbaar gewoon! Boven alle wildste verwachtingen. Ik kan niet genoeg bedanken.

Voor de vrienden en familie die niet bloggen zet ik hieronder even de links van iedereen die wat over ons schreef. Vinden ze leuk. ;) Een bruiloft met digitale herinneringen.

Bart & Bert
Imke Dielen
Appelogen
Sloddervossen
LamaZone deel één
LamaZone deel twee
Talk of the Town
Tender Feelings
Deben
Chop Suey
ChâteauBrys
Moest ik er vergeten zijn, laat weten, ik ben nog een beetje wazig.

De foto’s volgen deze week.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Benjamin said, on December 17, 2007 at 1:04 pm

    Die eerbetonen (wat klinkt dat officieel, en doet de gezelligheid wat oneer aan) zijn dan ook dubbel en dik verdiend.

  2. dEb said, on December 17, 2007 at 7:13 pm

    eentje vergeten :D maar hoe kon je het weten we zijn zelf pas net begonnen met bloggen. Eerder schuchter maar zoals alle begin, vol goeie moed.

  3. chateaubrys said, on December 17, 2007 at 9:13 pm

    Ik schreef er ook over – zij het kort… (maar met veel comments ;-)

  4. […] waren we op een fijn feestje, de madam en ik. Een feestje van de boys – het huwelijk van de boys – in het huis van de boys! (Moooooooooooi huis […]

  5. wout said, on December 17, 2007 at 9:40 pm

    Et voila, châteaubrys toegevoegd ;-)

  6. chateaubrys said, on December 18, 2007 at 11:07 am

    Dank u dank u!

  7. yab said, on December 18, 2007 at 12:19 pm

    Ik ben erg benieuwd naar de foto’s! Enne: van harte proficiat met jullie huwelijk! Ik twijfel er niet aan dat het een supergeweldig feest was.

  8. 3Stokken « !Vooruit#10! said, on December 19, 2007 at 7:41 pm

    […] Het Feest, Nauurlijk meest in het geheugen, maar desalniettemin: ONUITWISBAAR  […]

  9. Appelogen » De mannengriep said, on December 20, 2007 at 10:31 am

    […] dacht dat de koppijn van zaterdag het gevolg was van vrijdag, maar nee hoor: ik heb een verkoudheid of zoiets te pakken. Nu ja, geen ramp, efkes uitzieken. Maar […]


Leave a Reply

