Wondering Boys

Stokkerdestok!

Posted in Uncategorized by Mick on December 19, 2007

Imke gooide ons een stok toe over 2007 en wel met vijf vragen! Hier gaan we.

• 3 bands en/of artiesten die je dit jaar hebt leren kennen.

Mika
In januari zat ik (mick) in de auto en hoorde Mika op stubru, Grace Kelly, ik schrok van de sound, zo nieuw, zo fris, jammer genoeg is hij helemaal beu gedraaid. Soms wou je dat artiesten niet populair worden.

Sophie Ellis Baxter
Kenden we al een heel klein beetje maar de laatste maanden zijn we haar muziek echt gaan waarderen. Wat zeg ik waarderen, zot aan het draaien.

Amy Winehouse
Vaag had ik al een nummer gehoord van haar cd Frank, maar na Rehad was ik om, ze is de stem van dit decenium, ik hoop dat ze ons nog een paar cd’s geeft en alles een beetje op rails krijgt.

• 3 dingen die je hebt meegemaakt, gehoord,… en die je altijd zullen bijblijven.

Wout’s besluit om bij Fugzia weg te gaan als zaakvoerder.
Dat was een harde dobber maar als je niet gelukkig bent met het werk hoeveel je ook verdiend moet je er mee stoppen.

-Ons Feest, niet eens voor ons maar voor de liefde en vriendschap die we ontvangen hebben.

-De dood van Neal
Neal is veel te jong gestorven aan leukemie.

• 3 vreselijke blunders die je sinds dit jaar op je naam hebt staan.
Blunders zijn er om vergeten te worden

• 3 dingen die je héél stiekem ongelofelijk trots maakten.

-Onze relatie en de relatie met onze vrienden
-Onze kunde om heel hard te vallen maar net zo snel weer op te staan en door te wandelen
-Het los kunnen laten van het zekere en het materiële

• 3 mensen die je hiermee graag wil lastigvallen.
De dames van Chop Suey,
Onze wijnkenner ChâteauBrys
en Deben, hij had op eigen houtje zijn muziekkeuze al neergezet, dat hij de rest ook maar schrijft ;)

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. dEb said, on December 19, 2007 at 7:05 pm

    Tja… Nu moet ik wel, op aanvraag dan. Ik probeer het vanavond rond te krijgen die stokken!

  2. Bert said, on December 20, 2007 at 9:46 am

    “Het los kunnen laten van het zekere en het materiële” is iets waar ik stiekem jaloers op ben :) Op dat vlak ben ik een softy… (zoals de meesten onder ons, denk ‘k)

  3. Ann said, on December 20, 2007 at 11:03 pm

    Euh, effe melden dat we de stok goed hebben ontvangen, maar dat we er nog werk van moeten maken… :o)

  4. chateaubrys said, on January 11, 2008 at 10:10 am

    Oei, jullie hadden dit blijkbaar al naar mij gestuurd… en ik heb dat niet gezien. Sorry! En foei, wordpress!


Leave a Reply

