Wondering Boys

Ik hoor bij de rijkste mensen op aarde

Posted in Uncategorized by Mick on December 31, 2007

Een filmpje wat ik hier voor het eerst zag en me al heel de week bezig houd! Zet cijfers in een andere verhouding en het wordt werkelijker.

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=drSDhlnm0e0[/coolplayer]

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. MJ said, on December 31, 2007 at 10:35 am

    Ik ben een regelmatige bezoeker van je weblog, maar laat niet vaak een reactie na, vandaag wil ik dat wel doen en je een fijn en boeiend 2008 toewensen!

    van harte!

  2. Relativiteit van cijfers « !Vooruit#10! said, on December 31, 2007 at 12:03 pm

    […] Klik hier […]

  3. wout said, on December 31, 2007 at 1:06 pm

    Waarvoor dank en ook evenveel voor jou! :-)
    Zoals je hierboven hebt gezien kunnen wij ons al niet gelukkiger prijzen.

  4. Tita said, on January 1, 2008 at 2:48 pm

    Heel veel liefs en goeds gewenst voor 2008. Alle succes voor de nieuwe plannen en horizonten. Zoals Wout al zei, we kunnen ons niet gelukkiger prijzen, en misschien moet dat ons goede voornemen van dit jaar maar zijn, dat we dat eindelijk eens zien en allerlei kleine ergernissen wat minder ergerlijk laten zijn. Ik probeer het alvast. Kus van Tita


Leave a Reply

