Wondering Boys

Tutorial één

Posted in Uncategorized by Mick on January 1, 2008

Zo daadkrachtig als ik ben *kuch* ben ik gelijk in een tutorial gevlogen, van deze jongen! Het is niet iets wat ik één, twee , drie zelf zou ontwerpen, maar je leert verdomme veel van deze gast. Mijn eerste poging in Cinema4D, ik doop hem Vincent, de Vis. Ik heb er eentje gemaakt met vel en eentje met een bontjasje. Nog een jaar en ik sta op Wout zijn niveau van 3D-en! :)

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on January 1, 2008 at 6:10 pm

    Ziet er mooi uit! ‘k zou hem alleen nog een buikvinnetje geven ;-)

  2. mick said, on January 1, 2008 at 6:12 pm

    Hij heeft een buikvinnetje… Dat blobje wat je ziet! Binnenkort laat ik hem bewegen, kun je het zien. :)

  3. Kaatje said, on January 1, 2008 at 6:21 pm

    Oeps mijn visanatomie is niet zo goed precies :-) Kijk er al naar uit om Vincent te zien zwemmen :)

  4. Marleen said, on January 1, 2008 at 6:49 pm

    Gaaf zeg! Ik ga ook eens wat proberen!

  5. Mirthe said, on January 1, 2008 at 7:04 pm

    Mooi :)
    Als je van die met zijn bontjas ooit knuffelbeertjes van laat maken, laat dan maar iets weten ;) Ik koop ze wel :)

  6. mick said, on January 1, 2008 at 7:05 pm

    @Mirthe, dat is grappig, ik zeg daarnet tegen Wout, die zouden het goed doen als knuffel! :)

  7. dEb said, on January 2, 2008 at 2:05 am

    Mooi Mick, en bedankt voor de tutorial, jullie doen me zin krijgen om C4D weer eens opnieuw aan te pakken. Ik heb een haai-tje gemaakt. Kon het niet laten om toch weer af te wijken van de opdracht. Met alle gevolgen van dien…

  8. wout said, on January 2, 2008 at 2:29 am

    @dEb
    You go girl! Je kan nooit genoeg Cinema 4D kennen ;-)

  9. mick said, on January 2, 2008 at 2:38 am

    @dEb , laat zien laat zien! :)


Leave a Reply

