Wondering Boys

Don’t piss on me

Posted in Uncategorized by Mick on January 2, 2008

Een tijd geleden ontwierp ik deze ondergoed set “Don’t Piss on me” Geboren uit de ergernis van de vlieg in de pispotten. Ze zijn te koop geweest in kleine winkeltjes en gallerietjes, verkocht best goed. Het probleem was dat de vlieg er op was gestreken, dus niet zo wasvast was. Nu willen we een luxe editie maken, met geborduurde vlieg. Dus vandaag even contact opnemen met het fantastische textielmuseum. Daar kunnen ontwerpers voor een zacht prijsje bijzonder borduurwerk laten uitvoeren. Deze collectie gaat mee naar Valencia! Let niet op de Rocco F, was mijn alias voor Wonderng Mick ;)

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ann said, on January 2, 2008 at 1:43 pm

    Cool! Wondering Wout in Metropolis!

  2. lamazone said, on January 2, 2008 at 2:52 pm

    /me want. laat me weten waar en wanneer ze te koop zijn! :D

  3. Uw Moeder said, on January 2, 2008 at 3:35 pm

    Erop geborduurd! Jaaa! Krijgt ge er ook zo’n kleverig geel vliegenvangerslint bij als ge een setje koopt?

  4. Benjamin said, on January 2, 2008 at 4:28 pm

    Het heeft iets Leni Riefenstahl-achtigs…

  5. mick said, on January 2, 2008 at 4:37 pm

    @Benjamin, dat komt omdat de achterrond uit de film Metropolis komt van Frits Lang, Leni was een grote fan van Frits Lang!

  6. Mirthe said, on January 2, 2008 at 5:06 pm

    Leuk bedacht! :D

  7. Lestat said, on January 2, 2008 at 5:22 pm

    Nice, I like!

  8. mick said, on January 2, 2008 at 5:31 pm

    Ik zal er zeker genoeg bestellen…

  9. Benjamin said, on January 2, 2008 at 10:45 pm

    Zeker doen!

  10. Uw Moeder said, on January 2, 2008 at 11:06 pm

    Onze pa heeft wel liever boxershorts tegenwoordig. Kan dat ook?

  11. mick said, on January 2, 2008 at 11:11 pm

    Zei hier iemand boxershorts? In de buurt van jeanetten? Wat’s next, vloeken in de kerk! tss tss

  12. Sara said, on January 2, 2008 at 11:11 pm

    Nice, me likes.

  13. ill said, on January 2, 2008 at 11:38 pm

    jaaa, daar doen ze dat heeeel netjes en voor heel weinig. ik heb mijn -i looove bunnies- jassen daar laten borduren. oh, en dat poloshirt wat jij ook hebt ook!

  14. Imke Dielen said, on January 2, 2008 at 11:46 pm

    Wat is Wout toch een model… droomt even weg ;)

  15. Uw Moeder said, on January 3, 2008 at 12:48 am

    En van die strakke boxershorts? Of is dat ook pissen tegen het altaar?

  16. sart said, on January 3, 2008 at 1:23 am


    Deze es checken! Ook een lekkere vlieg!

  17. mick said, on January 3, 2008 at 2:25 am

    Dat zijn geen boxersshorts dat zijn ‘boxerbriefs’ dat kan!
    Ken je geschiedenis toch, Moeder!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Underwear

  18. Uw Moeder said, on January 3, 2008 at 8:59 am

    Zozo, boxerbriefs. Ik leer hier bij :)


Leave a Reply

