Wondering Boys

Follow The Black Rabbit

Posted in Uncategorized by Mick on January 3, 2008

Eén van mijn eerste liefdes die ik had was beeldhouwen en ik was er best goed in, maar het was te beperkt. Klei, steen en dat de rest van mijn leven? Dus ik wisselde van studie. Nu ik deze beelden zie wordt ik helemaal warm vanbinnen. Zo mooi, sprookjesachtig echte, vertellende porseleinen beelden heb ik nog nooit gezien. Het zijn stils uit een groot verhaal.

van Follow The Black Rabbit

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ill said, on January 3, 2008 at 10:59 pm

    wowww. PRACHTIG!

  2. ktrn said, on January 3, 2008 at 10:59 pm

    Die zijn echt ongelooflijk mooi!

  3. mick said, on January 3, 2008 at 11:07 pm

    Waarom wist ik dat Ill als eerste zou reageren ;)

  4. dEb said, on January 3, 2008 at 11:47 pm

    Ik hou er niet van, al ben ik beeldhouwer geweest. Maar gelukkig hoeft niet iedereen van dezelfde dingen te houden. tOch? ( tis wel knap gedaan)

  5. mick said, on January 3, 2008 at 11:57 pm

    @Deben, tuurlijk niet; maar het gaat mij hier niet om het knap gedaan! Het gaat mij om het verhaal dat verteld wordt! Daar werd ik warm van.

  6. lamazone said, on January 4, 2008 at 12:28 pm

    Doet me denken aan de konijnen in Watership Down. Ontroerende film.

  7. dEb said, on January 4, 2008 at 12:44 pm

    @Mick, daar heb je natuurlijk overschot van gelijk. Soms vergeet ik het verhaal als de vorm mij niet aanstaat. Moeilijk dilemma af en toe. Gelukkig zijn er mensen zoals jij ;-)


Leave a Reply

