Wondering Boys

Meubels

Posted in Uncategorized by Mick on January 4, 2008

Dan is nu het moment aangebroken dat we alle meubels gaan verkopen en/of weggeven, want voor sommige dingen durf je geen geld meer te vragen. Wat ook zo vreemd is dat ik straks een one way ticket ga bestellen.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. dEb said, on January 4, 2008 at 3:04 pm

    Mag, durf ik een optie nemen op de gefineerde vintage kast van bij de kringloop winkel… ??Heb die altijd wondermooi gevonden… Voor de rest wil ik je Kilt wel oor de weekends ;-)

  2. mick said, on January 4, 2008 at 3:06 pm

    Die is al weg, die gaat naar een prachtig loft in Amsterdam.

  3. dEb said, on January 4, 2008 at 3:13 pm

    was te verwachten he :-) maar daar zal ze ongetwijfeld goed staan.

  4. tante annie said, on January 4, 2008 at 3:27 pm

    speciaal voor u gelezen in HLN: van 15 tot 19 maart is het Fallas in Valencia. http://www.fallasvalencia.nl.

  5. mick said, on January 4, 2008 at 3:33 pm

    We Know! Die week gaan wij naar Madrid! Ik heb het niet op volksfeesten.

  6. tante annie said, on January 4, 2008 at 3:51 pm

    allez, een lange neus voorbinden lijkt me leuk. (ellendige site trouwens, waarvoor pardon, niet op voorhand nagekeken)

  7. wout said, on January 4, 2008 at 3:54 pm

    @tante annie
    Van webdesign hebben ze daar (nog) geen kaas gegeten inderdaad!

  8. Mirthe said, on January 4, 2008 at 4:16 pm

    Spannend!
    Als ik al een eigen appartementje had, was ik zeker eens komen kijken naar wat jullie daar nog hebben staan :)

  9. Emanuel said, on January 8, 2008 at 12:03 pm

    Heb jullie misschien een overzichtje van de aangeboden spullen? :-) mijn geheugen is als gatenkaas.


Leave a Reply

