Wondering Boys

Bodypainting

Posted in Uncategorized by Mick on January 5, 2008

Bodypainting de marginale kunst die ze voor mijn part mogen verbannen samen met straat-standbeelden! Tot ik deze site tegenkwam, ik moet eerlijk toegeven dat ik deze painting toch wel heel mooi vind, of niet? Ik weet het niet, ik ben in de war.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. dEb said, on January 5, 2008 at 4:08 pm

    @Mick: Ik ga je deze keer niet teleurstellen of mss wel. Ik vind dit heel erg cool. Maar, en hier gaan we dan, denk dat het vooral de foto’s zijn, de 2 lichamen, het geheel en ja, het verhaal!! Ook ik ben eigenlijk absoluut niet voor body painting. Laat dat duidelijk zijn ;-)

  2. mick said, on January 5, 2008 at 4:47 pm

    Het is ook de achtergrond die mee in het thema is geschilderd.

  3. Gelaatskunst… « !Vooruit#10! said, on January 6, 2008 at 5:24 pm

    […] driejarige dochter thuis met een nieuw imago. Net nog had ik gisteren een gesprek over de ‘schoonheid‘ van body paintings. Gelukig bleef het bij haar beperkt tot haar smoeltje. Toch loopt ze nu […]


Leave a Reply

