Wondering Boys

“Links for …”

Posted in Uncategorized by W ! on January 5, 2008

Iets wat ik vreselijk hard niet snap is de “links for [datum]” posts die je op meerdere blogs tegenwoordig vindt. Totale non informatie die ik absoluut skip. Sterker nog, het ontmoedigt me om die blogs nog te lezen! Sommige blogs maken er een sport van om er elke dag minstens een paar online te zetten. Niet goed dus.

Laat het dus duidelijk zijn, op die links klikken wij niet! En dat zijn wij niet alleen!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. kaatje said, on January 5, 2008 at 4:02 pm

    F*ucking hate them too! En klikken ze NOOIT aan!

  2. lamazone said, on January 5, 2008 at 4:17 pm

    Hm. Ik heb ze, krijg er wat comments op en lees ze ook bij anderen. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat ik ze op de volgende blog een aparte plaats ga geven en een duidelijker link zetten naar de deliciousrss, zo kunnen de liefhebbers daar zelf voor kiezen.

  3. Unexpected said, on January 5, 2008 at 4:30 pm

    Couldn’t agree more… gebruik ze ook extreem zelden en ze storen me meer dan dat ze me helpen.

  4. Chop Suey said, on January 5, 2008 at 4:33 pm

    […] * een waarheid als een koe […]

  5. wout said, on January 5, 2008 at 4:34 pm

    @lama
    Goed idee! delicious is er tenslotte voor gemaakt :-)

  6. lamazone said, on January 5, 2008 at 5:24 pm

    @wout: jaja, luiheid en zo he ;)

  7. Sophie said, on January 5, 2008 at 6:25 pm

    hangt af van wie ze komen, maar meestal lees ik die ook niet..

  8. sed said, on January 5, 2008 at 8:52 pm

    Ik klik er alleen op als er opeens een woordje opvalt…

  9. chateaubrys said, on January 5, 2008 at 9:50 pm

    Hmm, ‘k voel me geviseerd :-) En ik lees die dus wel bij anderen he :-)

  10. christophe said, on January 5, 2008 at 10:45 pm

    En zo zijn er natuurlijk nog wel een aantal dingeskes die ‘overbodig’ zijn op een weblog. Ik lees die del.icio.us dingkes af en toe eens. Als ik tijd teveel heb, that is. Lees – nooit dus.

  11. […] onder de druk. Voor recente del.icio.us-toevoegsel: zie […]

  12. yab said, on January 8, 2008 at 5:58 pm

    Klik ik ook nooit op, maar echt storen doen ze me niet. Een bericht minder om te lezen in mijn feedreader.

  13. Benjamin said, on January 9, 2008 at 1:14 am

    Ik link zelf wel, dat hoeft niet automatisch te gebeuren…


Leave a Reply

