Wondering Boys

Een Vlaams Belanger in de Bwards?

Posted in Uncategorized by Mick on January 8, 2008

Oei, we zien net dat we tussen de lijst van genomineerden staan van de Bwards. En nu? Wat moeten we daar mee? Reclame maken of naast ons leggen…

*schieten allebei in een lachstuip*

Naast ons leggen dus. Wij zouden alleen niet mee willen doen omdat dit soort eikels van het Vlaams Belang in één lijst staat met onze naam, daar zijn we eigenlijk helemaal niet van gediend! Dat soort plebs moet verbannen worden, want ik zelf zou als organisator deze inzending hebben geweigerd! Eénrichtingsverkeer hoort niet thuis in de blogwereld en communiceren is iets wat ze bij het Vlaams Belang nog moeten leren.

Maar… moge de beste winnen, we hebben wel gestemd omdat we allebei unaniem vinden dat één blog met nek en schouder bovenuit steekt!
Wie o wie zou dat zijn?

klik klik klik

Tagged with: , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Benjamin said, on January 8, 2008 at 9:25 am

    Emanuel hebbe erover nagedacht om mee te doen of niet. En als hzet veel moeite inhield om een ‘campagne’ te starten en stemmen te ronselen, doen we’t niet. We zijn toch te niche…

  2. dR!En said, on January 8, 2008 at 9:41 am

    Ik heb pertang voor jullie gestemd! En ik heb er nog altijd geen spijt van ;-)

  3. sieghild said, on January 8, 2008 at 2:12 pm

    heb je al gezien in zijn reactie dat hij niet tegen vagina’s kan. misschien is het tijd voor piemel!

  4. mick said, on January 8, 2008 at 2:55 pm

    Ik heb het gezien, niet het verhaal achter het plaatje lezen, maar gelijk oordelen! De man is een vleesgeworden cliché!

  5. mick said, on January 8, 2008 at 7:45 pm

    Even ter verduidelijking, ik zet geen anonieme comments neer, dus bespaar je de moeite! Als je wat te vertellen of schelden hebt graag met naam en toenaam.

  6. Wouter said, on January 8, 2008 at 9:12 pm

    En waar moet ik hier ergens langs de hypocrisie lezen?
    Wat een onverdraagzame mensen hier…

    Ik heb op Bart Debie gestemd!
    Lang leve de Vrije Meningsuiting en verbied of verban geen meningen en zéker geen mensen (wat jullie hier voorstellen)!

  7. dR!En said, on January 8, 2008 at 9:35 pm

    “Wat een onverdraagzame mensen hier”. Dat spant de kroon! Hahahaha!

  8. mick said, on January 8, 2008 at 9:42 pm

    @ dR!eN : Och, zwijgt stil, wat ik vandaag allemaal in mijn mailbox heb gekregen! De ene vuile scheldpartij na de andere.Allemaal anoniem, deze Wouter zet er tenminste netjes zijn naam bij. :)

  9. Lawrence said, on January 10, 2008 at 1:24 am

    Dus Bart Debie is een eikel omdat hij VB mandataris is. Triestige reacties. Eerst beter eens nadenken en uw eigen conclusies trekken over wat er in de samenleving gebeurd en dan nog eens reageren. Eenrichtingsverkeer?? Op zijn blog kan je tenminste het vrije woord laten gaan. Hoeveel sites zijn er zo nog? Ik vraag me af waar je het haalt, eenrichtingsverkeer. Ik lees dat reacties hier gemodereerd worden. So far the free speach dus. Enkel wat de moderator gepast vind kan. De rest vliegt eruit.

    BEsef je dat je in niets verschilt met de moslimextremisten die zich hebben laten overhalen hebben voor jihad? Zonder nadenken schilder je je vijand af en neem je hem in het vizier. Nochthans denk ik niet dat Bart himself U al enig kwaad heeft berokkent. Desalniettemin is hij een eikel… Wat voor iemand ben je dan niet?

  10. mick said, on January 10, 2008 at 1:31 am

    Ik dacht laat ik er eens eentje doorlaten! Voor de freedom of speech. ;) Ook anoniem, daar niet van, maar ach!

  11. Uw Moeder said, on January 31, 2008 at 12:13 pm

    Eén jaar cel voor Bart De Bie: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/article/detail/154070/2008/01/31/E-n-jaar-cel-voor-Bart-De-Bie.dhtml

    Zou hij nu nog naar de Bwards komen?

  12. Benjamin said, on January 31, 2008 at 12:17 pm

    De Bie zal wel in Cassatie gaan, naar het EVRM, naar…

  13. mick said, on January 31, 2008 at 12:21 pm

    Dit geloof ik bijna niet, het is nu alle hate-mail waard! :)

  14. […] Weet je nog … klik klik klik […]

  15. lamazone said, on February 1, 2008 at 10:03 am

    Hahahahaha, eens kijken of je nu nog veel gefundeerde, beargumenteerde VB-reacties krijgt. Methinks not. Way to go boys!!

  16. georgina said, on February 1, 2008 at 3:11 pm

    Hewel WW, proficiat dat jullie kleur bekennen. Wat een mooi buikgevoel! Ik had het niet eens opgemerkt dat die er tussen stond. Bweuk!


Leave a Reply

