Wondering Boys

Takenlijst

Posted in Uncategorized by Mick on January 8, 2008

Nog 40 dagen te gaan voor de de grote sprong. Ondertussen heb ik een todo list gecreëerd waar je misselijk van wordt. Dus hebben we maar een taakverdeling gemaakt, Wout houdt het kantoor draaiende, telefoon, communicatie etcetera en ik ga me bezig houden met alle documenten, zakelijk Spaans, huizenjacht, verkoop van spullen en de grote opruim! Over een paar weken leven we letterlijk tussen de dozen, omdat er al veel wordt opgehaald.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Benjamin said, on January 8, 2008 at 3:24 pm

    Grote lijst voor groot avontuur :-)

    Nu weten wie de broek draagt ten huize WB ;-P

  2. dEb said, on January 8, 2008 at 7:35 pm

    Volgens mij dragen die allebei een heuse broek.

  3. Tita said, on January 8, 2008 at 7:42 pm

    Nee hoor, soms draagt er ene een rokje :))

  4. Mirthe said, on January 8, 2008 at 7:52 pm

    Goh, zo’n leuke vooruitzichten…
    Mag ik mee? ;)

  5. Emanuel said, on January 9, 2008 at 11:18 am

    Spannend! Ik krijg al kriebels in m’n buik in jullie plaats *springt opgewonden op en neer*


Leave a Reply

