Wondering Boys

Janet!

Posted in Uncategorized by Mick on January 9, 2008

Ik ben nooit hele grote fan geweest van Janet Jackson, tot ze Velvet Rope uitbracht, een parel van een cd! Na een paar mislukte come-backs schijnt ze nu weer helemaal terug in het zadel te zitten. Het is helemaal niet slecht maar ik ben toch niet overtuigt, misschien een paar keer horen. Haar nieuwe clip:

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=9lVHJmJVI88[/coolplayer]

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. tantieris said, on January 9, 2008 at 3:34 pm

    Tja, die-hardfan van het eerste uur. Ik kon zelfs haar choreografiekes van haar eerste cd helemaal meedoen. (Jong was ik, zeer jong ;-) )
    Na de Velvet Rope ben ik wat afgezwakt. Nog steeds koop ik al haar cd’s maar haar seximago gaat er de laatste jaren wat over, naar mijn bescheiden Tante-mening. Toch blijft haar muziek voor mij zeer dansbaar en ik word er helemaal goedgezind van. Belangrijke doelstelling ?!!


Leave a Reply

