Wondering Boys

Banksy

Posted in Uncategorized by Mick on January 10, 2008

Banksy is grafitti kunstenaar die dikwijls geklieder van een ander neemt om er iets mee te doen. Een van de sterkste vooral verhalende kunstenaars van de straat. Op zijn site veel veel meer van dit moois!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. christophe said, on January 10, 2008 at 11:30 am

    Mooi is het zeker, maar grafitti kan me helaas niet altijd bekoren. Het zijn echter alweer de goede die het door de slechte moeten bekopen. Neem nu bvb in eigen land, die ‘bekladde’ treinwagons – dat is toch een schande.

  2. mick said, on January 10, 2008 at 11:37 am

    Is dat niet met alles zo? Hier in Gent is veel meer mooie grafitti dan lelijke. En om eerlijk te zijn zie ik liever de levendigheid van grafitti dan een Vlaamsche saaie stenen muur! Zeker op plekken als onder tunnels enzo!

  3. ingrid said, on January 10, 2008 at 11:57 am

    <>
    ‘the fall of the man’ gezien?
    ; )

  4. ingrid said, on January 10, 2008 at 11:59 am

    correctie
    “The Fall of Man”

  5. mick said, on January 10, 2008 at 1:01 pm

    @ Ingrid, een film? Als ik Google kom ik op bijbelse kunst uit! En ik weet zeker dat je dat niet bedoelt! ;)

  6. ingrid said, on January 10, 2008 at 1:48 pm

    op de site van Banksy vond ik ‘The Fall of Man”
    bij DRAWINGS
    én het heeft iets met de bijbel te maken,
    curieus?

  7. Mirthe said, on January 10, 2008 at 2:02 pm

    Leuk! :)
    Ik vind alleen zijn website een beetje onhandig.

  8. Tita said, on January 12, 2008 at 12:05 am

    Graffiti is normaal gezien echt niet mijn ding maar dit vind ik wel mooi. De “doordeweekse” graffiti is hard en koud, maar dit is echt, levendig, warmer. het vertelt me iets, misschien is het dus dat wat ik mis bij de andere graffiti schilderingen?


Leave a Reply

