Wondering Boys

Ik = Snob

Posted in Uncategorized by Mick on January 19, 2008

We zijn gisteren naar lieve vrienden geweest, ergens ver weg hier vandaag in een paradijsje. Gezien we geen auto meer hebben moesten we met het openbaar vervoer gaan. De trein tot daar aan toe, maar heb je wel eens op een bus gezeten? Dat is je reinste horror. Vieze stinkende warme lucht, allemaal mensen met plastic kleren aan (waar je dat koopt weet ik niet) in kleurencombinaties die ik in mijn nachtmerries nog niet bij elkaar krijg verzonnen. De gemiddelde busreiziger heeft ook nog nooit van een tandarts bezoek gehoord of een kapper. De zitplekken zijn om een hernia van te krijgen en de rit is alles behalve “smooth” te noemen. En sjagerijnig dat iedereen is! Ben ik blij dat ik nooit meer, in mijn hele leven, niet meer op de bus moet.Ik heb mij laten vertellen dat er mensen zijn die dat elke dag doen! Ga toch in de file staan zoals elk zichzelf respecterend mens! Denk ik dan.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ill said, on January 19, 2008 at 6:37 pm

    ehm. ja.

  2. Sophie said, on January 19, 2008 at 6:51 pm

    Inderdaad, maar dat maakt het busrijden zo leuk.
    Elke dag zie je wel iets gebeuren..

  3. Mirthe said, on January 19, 2008 at 6:59 pm

    Bussen, ik haat ze ook. Het enige rijtuig waar ik misselijk in word… :)

  4. lamazone said, on January 19, 2008 at 7:24 pm

    hahahaha, ocharme mick! en je tag is hilarisch ‘de buitenwereld’ woeha. hebben ze geen bussen in valencia?

  5. mick said, on January 19, 2008 at 7:34 pm

    @lamazone, in Valencia hebben ze alleen cava en zon!

  6. lamazone said, on January 19, 2008 at 7:37 pm

    en heb je ‘driver’ (of hoe heet dat in het Spaans?) die jullie rondrijdt van tapashuis naar bar naar shop naar huis. Karen Walker-gewijs :)

  7. Renzo said, on January 19, 2008 at 7:38 pm

    Idd, bussen zijn afgrijselijk! Ben zo blij dat ik al jaaaaaaaren geen openbaar vervoer meer neem / moet nemen! Bussen zijn enkel leuk in een heel ver land op avontuurlijke rondreis zoals Guatemala, Mexico, Peru… droom droom herinneringen…

  8. Bart said, on January 19, 2008 at 9:32 pm

    Bussen zijn een hel, trams vallen nog mee. En treinen sucken big time, vooral met al hun vertragingen. Binnenkort vroem’k ook rond in zo’n vervuilend ding want ‘t openbaar vervoer in België trekt op geen kloten.

  9. tante annie said, on January 20, 2008 at 3:18 am

    hahaha. reizen met proleten.

  10. Benjamin said, on January 20, 2008 at 6:45 pm

    Tja, echt leuk is ‘t niet. Maar ach, het is doenbaar.

  11. tantieris said, on January 20, 2008 at 9:16 pm

    Zit sedert dit jaar 2x per week op de bus. Boeken lezen dat ik doe. Dus ik vind het nog niet zo erg …

  12. Ann said, on January 20, 2008 at 11:47 pm

    Ik vind een trein nog erger dan een bus!

  13. mick said, on January 21, 2008 at 12:31 pm

    @Ann Op de trein heb je tenminste nog eerste klas.

  14. Imke Dielen said, on January 21, 2008 at 2:17 pm

    I love my car… geeft een kusje op het schroot van dit weekend :s

    Maar inderdaad, treinen en bussen zijn verschrikkelijk!

  15. Serge said, on January 22, 2008 at 12:01 am

    Zoals je het omschrijft, ervaar ik het ook. Ik probeer een bus bijgevolg te mijden, ik sta nog liever in de file.

  16. Emanuel said, on January 22, 2008 at 12:55 pm

    Mijn voetjes of mijn fietsje doen het minstens even goed en in de stad meestel nog sneller dan het openbaar vervoer! ;-) ‘k Vind de bus wel handig voor ‘n egoboost: voel k me onmiddelijk weer de knapste :-P


Leave a Reply

