Wondering Boys

Skipping

Posted in Uncategorized by Mick on January 21, 2008

Ok…Ok… Twee filmpjes op één dag is wat veel, maar toch! Dit moet je zien, ik hoop dat de rage overslaat naar hier! Ik zet morgen de trend vast!
[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=O4xLwK4IUaE[/coolplayer]

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. dR!En said, on January 21, 2008 at 7:34 pm

    Spekvriend en ik doen het regelmatig na een avond op café. Heerlijk vind ik dat: het is snel, je wordt er vrolijk van én het is goed voor de conditie! Ik ben helemaal pro Skipping!!!

  2. mick said, on January 21, 2008 at 7:39 pm

    WHOOHOOO, Lets Skip together sometimes.

  3. dEb said, on January 21, 2008 at 7:49 pm

    Ik doe mee. Skipping door het atelier is best ok, van het ene werkstuk naar het andere, als de telefoon gaat, of gewoon van en naar de computer als die door onze atelier luidsprekers roept dat er mail is. Trouwns is het op onze vloer (polybeton met een laagje fijn stof=spekglad) veel veiliger dan rennen. De controle die je hebt in vergelijking met lopen of achteloos slenteren, is niet te evenaren. We zijn absoluut pro skipping en overwegen om onder ons logo op de camion een lijntje toe te voegen: “skipp jij ook? Doe mee en voel U beter, elke dag”.

  4. mick said, on January 21, 2008 at 7:57 pm

    Ik ben al maanden een Skipper, zelf in dit filmpje deed ik het, samen met Jumpzweven, ook zo fijn!

  5. Mirthe said, on January 21, 2008 at 8:22 pm

    Ik zie het niet meteen zitten om te skippen in het openbaar, maar een paar keer op en naar skippen op mijn kot, kan al tellen als ochtenfitness ;)

  6. Mirthe said, on January 21, 2008 at 8:22 pm

    *neer
    Dus.

  7. mick said, on January 21, 2008 at 8:24 pm

    “Op en naar” is ook een leuke zin, vind ik! :)

  8. Aliene said, on January 21, 2008 at 9:22 pm

    Hahahaha! Dit meen je niet!!lol
    Dit is toch gewoon Huppelen! (zo heet het in het NL)
    Als kind erg veel gedaan;)

  9. dontask said, on January 21, 2008 at 9:54 pm

    Ik hoop alvast dat dit aanslaat want ‘t is gewoon enorm grappig om te zien. En ook wel schattig.

  10. lamazone said, on January 21, 2008 at 9:57 pm

    ehm. dat doe ik op het werk…

  11. mick said, on January 21, 2008 at 10:03 pm

    @ Aliene, je hebt ook een NL versie, die heet huppelen! ;)

    http://nl.youtube.com/watch?v=O0Tl5sfUysA

    @Lama, jij doet het overal!;)

  12. chateaubrys said, on January 21, 2008 at 10:15 pm

    Ha, ‘k zag vanavond een man in Brussel een paar passen skippen op het zebrapad!

  13. sart said, on January 22, 2008 at 1:17 am

    Strijk!
    Een vlogje, Mick?

  14. mike said, on January 22, 2008 at 10:06 am

    weet niet welke te kiezen

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwembadpas

  15. Bert said, on January 22, 2008 at 6:23 pm

    Super… dat dit maar snel een rage wordt!
    Trouwens de 3D-Mick en Wout in onze linkerbovenhoek doen ook al aan skipping! Innovatief… :)

  16. Pieter Ardinois said, on January 23, 2008 at 2:57 pm

    toen ik het overschitterende “A whiter shade of pale” hoorde deze morgen moest ik aan dit filmpje denken:

    “We skipped the light fandango,
    Turned cartwheels ‘cross the floor
    I was feeling kinda seasick
    But the crowd called out for more “

  17. Shaken van ’s morgensvroeg « Just b&b! said, on January 24, 2008 at 9:36 am

    […] van de dag, maar wel eentje om goed gehumeurd van te worden… Ik begon er zowaar bijna van te skippen! Om jullie dag ook goed te starten (of te eindigen voor de laatkomers onder […]

  18. […] rug, hadden we besloten dit jaar even te skippen, weliswaar niet in dezelfde betekenis als bij deze heren. Ondertussen zijn we al een beetje op onze stappen aan het terugkeren, kwestie van niet doelloos […]


Leave a Reply

