Wondering Boys

Licht

Posted in Uncategorized by Mick on January 22, 2008

Lang lang geleden in een ver verleden maakt ik kortfilms, best sterke, al zeg ik het zelf. Dit weekend heb ik de dochter van een lieve vriendin meegeholpen met haar eerste kortfilm die ze moest maken van het RITS. Of er een enorme bom ontplofte in mijn hoofd, als een bezetene begonnen mijn hersenen oude ideeën op te rakelen en de stapels synopsissen die ik in mijn hoofd had lagen weer voor me!

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben weer begonnen aan mijn eerste kortfilm sinds dertien jaar. Heel de nacht heb ik gedroomd van het verhaal dat ik gisteren avond neerschreef. Vandaag begin ik met het scenario.
Het is goed, want ik vertelde het verhaal tegen Wout en Wout was er stil van.
To Be Continued

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. dEb said, on January 22, 2008 at 1:08 pm

    Straf, ik ben benieuwd… over wat gaat het? Tipje van de sluier oplichten??

  2. mick said, on January 22, 2008 at 1:25 pm

    Laat ik het ding eerst maar eens schrijven voor ik wat vertel ;)

  3. Aliene said, on January 22, 2008 at 1:34 pm

    Ben ook benieuwd;)

  4. lamazone said, on January 22, 2008 at 2:02 pm

    O wijs!!! Zo leuk !

  5. pironik said, on January 22, 2008 at 5:17 pm

    very exciting!

  6. Mirthe said, on January 22, 2008 at 5:30 pm

    Leuk! Ik ben benieuwd! :D

  7. cajiente said, on January 22, 2008 at 5:45 pm

    Amai Mick, jij bent nog creatief duizendpotiger dan ik dacht!

  8. mick said, on January 22, 2008 at 5:58 pm

    @cajiente; Als je 20 jaar bezig bent en om de twee jaar een andere (vormgevelijke) discipline eigen maakt dan krijg je dat! ;)

  9. ill said, on January 22, 2008 at 7:22 pm

    leuk leuk leuk!!

  10. Benjamin said, on January 22, 2008 at 11:07 pm

    Zet het maar gauw op het net :-)

  11. gotr said, on January 23, 2008 at 5:37 pm

    U maakt me heel nieuwsgierig!!

  12. emilie said, on January 24, 2008 at 4:04 pm

    net zoals ik jou blijk geïnspireerd te hebben, heb ik ook een nieuw vuur ontdekt. ik ben dan ook begonnen aan deze opleiding zonder te weten waaraan en waaraf, een sprong in het duister zonder enige competenties inzake de materie. voor velen medestudenten was het voorbestemd of een droom die uitkwam daar het voor mij een experimentje was in de zoektocht naar een “doel” in het leven. maar na jullie gedrevenheid en bedrevenheid waarmee ik jullie hulp en engagement aangereikt kreeg is er ook een licht gaan schijnen op mijn keuzes. zowel de keuze voor het medium film als de keuze mij te omringen met mensen die zoals jullie met een dergelijke oprechte openheid en warmte een leek willen bijstaan. de liefde en onbaatzuchtigheid waarmee jullie mij hebben bejegend is even inspirerend en leerrijk voor mij als mens alsook voor mij als “kunstenaar”. waarvoor dank. ik hoop dan ook dat dit niet de laatste keer was dat we samenzaten om een porjectje op poten te zetten – ik kan nog zoveel van jullie leren, wees daar niet zuinig mee!!

    als laatste hoop ik dat we elkaar nog eens tegen komen en ik niet langer de dochter van een lieve vriendin hoef genoemd te worden…

    kleine boodschap van iemand die jullie een ontzettend warm hart toedraagt.

    Emilie

    btw: wat betreft de jury: geen verrassingen: een grandiose buis (zoals 55 andere van de 70) met als voetnoot: denk er nog eens over na of je dit wel wil doen, en anders zoek je misschien beter iets anders… maar laat dat geen referentie zijn voor mijn competenties die ik op een weekend niet kon waarmaken – eigen schuld dikke bult zeggen ze in ‘t aantwaarpse


Leave a Reply

