Wondering Boys

Gezaag!

Posted in Uncategorized by Mick on January 25, 2008


Gisteravond in een melige bui, bedachten we deze campagne!
Voor de niet bloggers, als reactie op deze campagne.
En vooral omdat we nooit meedoen aan kuddegedrag! ;)
Zoiets als Valentijn of Allerheiligen *kreeg net een rilling*

Het positieve hiervan is dat we heel veel lol hebben gehad,
dat was dan onze bijdrage. :)

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on January 25, 2008 at 2:49 pm

    als al niet meer mogen zagen op onze blog… waar dient mijn blog dan nog voor?… :'(

  2. tantieris said, on January 25, 2008 at 3:14 pm

    Ik doe heel graag mee met Menck. Roze is namelijk mijn lievelingskleur.
    Jullie campagne kan me echter ook wel bekoren. Ik vrees zelfs dat ik zeer goed kan zagen. Hebben jullie ook banners? :-)

  3. Mirthe said, on January 25, 2008 at 3:56 pm

    I’m in!
    Hoewel volgende week betere vooruitzichten heeft dan deze roze week, maar zagen kan ik altijd ;)

  4. zeezicht said, on January 25, 2008 at 4:03 pm

    Ma ja, waarom niet. Een beetje afwisseling kan geen kwaad.

  5. […] maar dat laten we even buiten beschouwing) zijn altijd welkom. En dan is er plots de zwarte blogweek. Ze hadden het beter omgedraaid, van datum dan. Nevertheless, I’m […]

  6. christophe said, on January 25, 2008 at 4:28 pm

    Toen ik deze middag van Eeklo naar Brussel reed, zat ik nog te denken : ‘Wedden dat er wel iemand zal afkomen met een zaagweek.’ Lap de wonderingboys zijn er hier reeds mee. Enjoy.

  7. Uw Moeder said, on January 25, 2008 at 4:29 pm

    Ik haat zagen ;)

  8. mick said, on January 25, 2008 at 4:32 pm

    Zei ons Moeder iets? Of viel eur bakkes open?

  9. chateaubrys said, on January 25, 2008 at 4:34 pm

    Ja, banners!

  10. Kristof said, on January 25, 2008 at 4:35 pm

    Ik verzin ook wel iets.
    Toch een vreemd concept vind ik dit.
    (Kijk! Ik ben al begonnen!)

  11. mick said, on January 25, 2008 at 4:46 pm

    Help even welk formaat deze banners moeten hebben?

  12. sed said, on January 25, 2008 at 5:17 pm

    onder het motto als we niet pro zijn dan zijn we maar anti doe ik misschien ook wel mee :D (hoewel ik wel pro was/ben )

  13. lamazone said, on January 25, 2008 at 5:27 pm

    yay! volgelingen!

  14. Benjamin said, on January 25, 2008 at 6:44 pm

    Zagen kan toch fun zijn :-)

  15. Patrick said, on January 25, 2008 at 6:55 pm

    Ik ben zo rozig beginnen kijken dat mijn vriendje
    ” De Duivel” afhaakte. Snik.

    Kan ik men layout weer veranderen :-(

  16. Misdadig… « Elei Suiadan said, on January 26, 2008 at 12:55 pm

    […] beetje een misdaad bega. Ik zaag verschrikkelijk tijdens de roze week en vanaf woensdag, tijdens de zwarte week, zal ik waarschijnlijk heel wat aangenamer zijn voor mezelf en de […]

  17. houbi.com / blog » Gekleurde weken said, on January 28, 2008 at 1:41 pm

    […] optimistische blogposts – voorbij, of daar komt al de zwarte blogweek aan – uitgevonden door de Wondering Boys die oproepen tot een weekje met onvervalst zwartkijkende en galspuwende […]


Leave a Reply

