Wondering Boys

Tante Annie en het verschil

Posted in Uncategorized by Mick on January 27, 2008

Ik zal geen namen noemen, maar ergens een tijdje geleden op een meeting vroeg iemand me, welk blog vindt gij nu echt goe! Tante Annie & de Dingen; gilde ik, nog voor haar zin koud was. Dat is nu eens het beste wat de blogwereld te bieden heeft.
Awel, zei de vraagster; ik snap daar niets van, van dat blog.
Awel, zei ik, dat is dan hét verschil tussen ons.

klik klik klik

Tagged with: , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sophie said, on January 27, 2008 at 4:36 pm

    Toegevoegd aan mijn favorieten..
    Leuke schrijfsels..

  2. pironik said, on January 27, 2008 at 5:40 pm

    tante annie in de blogosfeer,
    da’s het zout op de patatjes.

  3. lamazone said, on January 27, 2008 at 7:28 pm

    inderdaad, een van de leukste blogs die in mijn feedreader ee plaats verdiend hebben.


Leave a Reply

