Wondering Boys

OPROEP

Posted in Uncategorized by Mick on January 31, 2008

Wij zijn op hele korte termijn op zoek naar oude toestenborden, ook uit oude laptops. Moest je er één hebben liggen laat wat weten. Dan kom ik die, of ophalen, of geef ik mijn adres dat je die op kunt sturen. De toetsen worden gebruikt in de Bward trofee, dus wie weet krijg je je eigen toetsen in een mooiere vorm weer terug! ;-)

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on January 31, 2008 at 3:35 pm

    hé nu wordt ik pas echt nieuwsgierig naar de Bwards! :) Jammer genoeg hebben wij geen oud materiaal meer liggen… alles is naar Afrika!

  2. vindesign said, on January 31, 2008 at 3:42 pm

    Ik dacht er thuis nog 2 te hebben liggen. Ze moeten toch niet werken hé ? Ik mail je er vanavond nog wel over.

  3. mick said, on January 31, 2008 at 3:48 pm

    Nee, ze moeten niet werken, er worden stukken uit gebruikt!

  4. ktrn said, on January 31, 2008 at 4:08 pm

    Ik ga zo dadelijk op zoek naar een nieuw keyboard en als ik er eentje vind, mag de oude de deur uit. Ik hou je op de hoogte.

  5. Tita said, on January 31, 2008 at 7:59 pm

    zal misschien ook maar eens kijken wat er weg kan, zegt deben.. ik laat het dit wk weten

  6. Mirthe said, on February 1, 2008 at 2:51 pm

    Ik ga vanavond eens vragen aan de papa. Het kan goed zijn dat hij er nog eentje heeft liggen :)

    Ik ben wel enorm benieuwd naar het ontwerp! :D

  7. Herman said, on February 3, 2008 at 2:34 pm

    Ik weet er nog een liggen, gedumpt aan de rand van ‘t Scheld ;)


Leave a Reply

