Wondering Boys

Pauze

Posted in Uncategorized by Mick on February 1, 2008

Even niet!

Even uitgebabbeld!

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cindy said, on February 1, 2008 at 12:55 pm

    en ik mis jullie nu al ;-)

    Cindy

  2. tantieris said, on February 1, 2008 at 1:01 pm

    Even rust in hoofd en hart. Kan deugd doen. Batterijtjes opladen om nadien weer een volle lading Mick-looove op de wereld los te laten. Geniet ervan.

  3. llola69 said, on February 2, 2008 at 12:47 am

    Sissies. (uit de grond van m’n hart positief bedoeld) En om de laatste Rambo te citeren; Life for nothing, or die for something.” Keep it UP boys en laat jullie aub de mond niet snoeren. Vriendelijke groeten van een anonieme fan.

  4. Tita said, on February 2, 2008 at 10:18 am

    Ik verheug me elke keer weer om jullie nieuwe gedachten en vondsten te lezen. Ik ben het zeker niet altijd eens met jullie smaak of idee├źn, maar als ik alleen mijn eigen gedachten de juiste vind, en niet tegen andermans reactie kan, moet ik maar gaan navelstaren en van alle blogs wegblijven. Trek het u niet aan, negeren, die enggeestige mensen zonder omgangsvormen. Een dikke kus voor u allebei, langs de kronkels van het internet.


Leave a Reply

