Wondering Boys

Bicpenkunst

Posted in Uncategorized by Mick on February 2, 2008

Als ik het woord bicpenkunst zou horen zou ik heel hard moeten lachen, maar toen ik zag wat Juan Francisco Casas doet met één enkele bicpen, moest ik toch verwonderd kijken. Zoveel diepte en realisme met slecht een pen. Hij heeft nu een tentoonstelling in Madrid, ik ga toch eens piepen over een paar weken.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tita said, on February 2, 2008 at 4:46 pm

    straf vind ik dit, ik kan het bijna niet geloven dat het alleen in bic is!

  2. Mirthe said, on February 2, 2008 at 7:32 pm

    Het lijken wel gewone foto’s waar één of andere PhotoShop-filter op is toegepast :)

  3. Pieter Ardinois said, on February 3, 2008 at 12:28 am

    indrukwekkend!
    Beter dan die Bla Bla ads van Bic. Voor jullie in ‘t spaans: http://www.openads.es/bic-bla-bla-bla/

  4. Judy said, on February 4, 2008 at 9:01 am

    Heeft Jan Fabre al niet iets dergelijks gedaan, maar dan architectuurgewijs?

  5. mama said, on February 4, 2008 at 8:03 pm

    Niet te geloven prachtig gewoon, geen woorden voor, stom en verbaast naar zitten kijken.

  6. vindesign said, on February 5, 2008 at 12:56 pm

    Foto projecteren op een groot blad papier en veel geduld hebben met “inkleuren” waarschijnlijk. Zottenwerk, maar ‘t blijft wel enorm mooi.


Leave a Reply

