Wondering Boys

Bestek, roddels en wijn

Posted in Uncategorized by Mick on February 18, 2008

Daarnet ben ik maar nieuw bestek gaan halen want eten met goedkoop bestek smaakt toch niet, noem me snob maar morgen ga ik ook opzoek naar borden en kopjes. Zo onrustig allemaal verschillende borden door elkaar. Ze hebben hier Zara – Home. Zalige interieurwinkel! Jawel, diezelfde als van de kleding bij ons.

Op aanraden van Ties (een Vlaamse in Mexico) ben ik ook een paar Spaanse roddelbladen gaan kopen en een boel Spaanse dvd’s, door de stromende regen. Het plenst hier maar het is niet koud!

Ik moet zeggen dat het goed gaat met de taal want in elke winkel krijg ik binnen de kortste keren wat ik wil en daar boven op complimenten voor mijn Spaans. De Valencianen spreken bijna geen Engels dus je moet wel. Het is hier ook zo goedkoop, een fles heerlijke rosé kost €1,50 en een fles volle Rioja rond de €3,00. Deze zelfde Rioja betaalde ik in de Delhaize €7,99. En ik wou iets minder drinken hier…

*kuch*

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. chateaubrys said, on February 18, 2008 at 4:45 pm

    *kwijl*

  2. Imke Dielen said, on February 18, 2008 at 5:11 pm

    Van dat laatste goeie voornemen komt dus niets van in huis ;) Laat het jullie smaken!

  3. mick said, on February 18, 2008 at 5:29 pm

    Ik was best sceptisch over die rosé, is die verdomme nog lekker ook! Het is een Castillo de Liria!
    *neemt sip*

  4. Benjamin said, on February 18, 2008 at 5:47 pm

    Koop dan overprijste Franse wijn ;-)

  5. ties. said, on February 18, 2008 at 6:04 pm

    blij te horen dat het goed gaat! die complimenten doen je wel doorgaan he?

    hier is de wijn helaas wel duur, maar dat houdt ons eigenlijk niet tegen om te drinken … :-)

  6. ill. said, on February 18, 2008 at 11:16 pm

    oh, jeetje, zare-home… laat het mijn vriendje niet horen: die is verslaafd!
    maarehm,.. ik begrijp het volkomen en ik zou ook direct kopjes en borden kopen :)

  7. Bruno said, on February 18, 2008 at 11:24 pm

    Zara Home bestaat in België ook trouwens. In Antwerpen al zeker…

  8. mick said, on February 18, 2008 at 11:30 pm

    @Bruno, nooit gezien, ik vond het al zo vreemd! Weet je ook waar? Voor de lezers.

  9. Benjamin said, on February 19, 2008 at 7:27 am

    Aan de grote Zara op de Meir, boven.

  10. Bert said, on February 19, 2008 at 8:21 am

    Yep, maar die Zara Home is er nog niet zo bijster lang… vandaar waarschijnlijk, Mick, dat je er geen erg in had. Daarvoor hoefde je echt niet naar Valencia te verhuizen hoor. Ook niet voor de regen… :)
    De wijn? Ok, you have a point!


Leave a Reply

