Wondering Boys

Duffy, Amy en Dusty

Posted in Uncategorized by Mick on February 18, 2008

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=KE2orthS3TQ[/coolplayer]
Duffy! Ik wist niet wat ik hoorde. Lasania wees ons op deze ontdekking op haar blog met de titel Amy Winehouse … Move over.
Zo straf wil ik het niet zeggen, maar ik weet precies wat ze bedoeld, de sound, de kracht, de soul! Deze dame gaat groot worden, mark my words. This is the Dusty from 2008.
Itunes verkoopt haar nog niet… damn you Itunes!

Haar site.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Amy Winehouse » Duffy, Amy en Dusty said, on February 19, 2008 at 12:15 am

    […] wondering journal wrote an interesting post today on Duffy, Amy en DustyHere’s a quick excerptLoading… Duffy! Ik wist niet wat ik hoorde. Lasania wees ons op deze ontdekking op haar blog met de titel Amy Winehouse … Move over. Zo straf wil ik het niet zeggen, maar ik weet precies wat ze bedoeld, de sound, de kracht, de soul! Deze dame gaat groot worden, mark my words. This is the Dusty from 2008. Itunes verkoopt haar nog niet… damn you Itunes! Haar site. […]

  2. […] wondering journal wrote an interesting post today on Duffy, Amy en DustyHere’s a quick excerptLoading… Duffy! Ik wist niet wat ik hoorde. Lasania wees ons op deze ontdekking op haar blog met de titel Amy Winehouse … Move over. Zo straf wil ik het niet zeggen, maar ik weet precies wat ze bedoeld, de sound, de kracht, de soul! Deze dame gaat groot worden, mark my words. This is the Dusty from 2008. Itunes verkoopt haar nog niet… damn you Itunes! Haar site. […]

  3. Zofie said, on February 19, 2008 at 11:09 am

    Altijd leuk om nieuwe muziek te horen.
    Vind ze leuk :D


Leave a Reply

