Wondering Boys

Haten, belangers en gedaan

Posted in Uncategorized by Mick on February 19, 2008

het gaat privé, dit blog
geen fut meer om hoge boom te zijn
geen tijd meer voor Vlaamsche politiek
geen zin meer dat het plebs meeleest
naar aanleiding van de onderstaande post
weer hatemail gekregen…comments moeten deleten
gedaan, basta en over
je kunt je bek verdomme niet opentrekken
of ze hijgen wel in je nek die vuile Vlaams Blokkers!
morgen zoeken we voor de vrienden uit
hoe ze wel op het blog kunnen
voor diegene die zin hebben

(EDIT)
HOW JOS! even voor de duidelijkheid, iedereen mag erin! Behalve die paar eikels! Je moet straks gewoon een mail sturen en je krijgt een wachtwoord!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Renzo said, on February 19, 2008 at 10:31 pm

    Ik vond het al zo raar dat ik de enige leek die reageerde. Duh ;-) Hoe zijn er hier dan zo snel terecht gekomen? Wordt je “gevolgd”? ;-)

  2. Renzo said, on February 19, 2008 at 10:33 pm

    Kan je de comments niet protecten zodat je moet inloggen om te reageren? Lijkt mij een kleintje voor de “echte” lezers om te registreren, niet?

  3. super4004 said, on February 19, 2008 at 10:41 pm

    euhm… ik wil jullie blog eigenlijk wel blijven volgen… please? pretty please ?

  4. mick said, on February 19, 2008 at 10:41 pm

    We zijn op korte tijd te groot geworden, pus dat ik mijn leven en liefde op het net gooi! Ik heb nog twee andere blogs die niet zo persoonlijk zijn, die blijven open.

  5. mick said, on February 19, 2008 at 10:42 pm

    @Super4004 iedereen mag binnen, mits we ze kennen, virtueel of analoog! Gene paniek :)

  6. chateaubrys said, on February 19, 2008 at 10:47 pm

    Ik wil ook graag blijven lezen!!

  7. Uw Moeder said, on February 19, 2008 at 10:49 pm

    Jammer dat het zo moet, maar als ze u blijven ambeteren…

  8. cajiente said, on February 19, 2008 at 10:50 pm

    Same here! Jullie zijn mijn dagelijkse inspiratie en ontspanning tegelijk.

  9. Tine said, on February 19, 2008 at 10:52 pm

    Inderdaad jammer dat het zo moet.
    Ik wil jullie graag blijven volgen.

  10. mick said, on February 19, 2008 at 10:58 pm

    @cajiente, dat is een mooi compliment *bloost*

  11. Depechie said, on February 19, 2008 at 11:49 pm

    Hela… de stille lezer wil ook blijven volgen en meelezen ;)

  12. lamazone said, on February 20, 2008 at 12:22 am

    Heb je dan niet het gevoel dat “ze” winnen?

  13. mick said, on February 20, 2008 at 12:29 am

    @ lama:
    Nee, want ik heb niets te verliezen tegen dat soort mensen. Ik heb dan het gevoel dat ik schoon ben, van die rottigheid wil ik vanaf!
    Mijn leven is te kort om me bezig te houden met haat, verzuring en negativiteit.

  14. lamazone said, on February 20, 2008 at 12:40 am

    Ik snap het :)
    Meh, laat hen maar zagen en haten. Krijg je toch maar enge ziektes van.

  15. tantieris said, on February 20, 2008 at 12:51 am

    Mag ik mee? Mag ik meeeee? ;-)
    Want ik vind uw spitse spitsvondigheden erg gespitst op dingen die mij interesseren. En dus wil ik meeeee in de priveeeee.
    Ook een big please?

  16. mick said, on February 20, 2008 at 12:55 am

    Nah, tante toch wat een vraag!

    ok nog één keer , iedereen mag mee, behalve de eikels waar we de ip-adressen van hebben.

  17. Annabel said, on February 20, 2008 at 9:56 am

    Jullie kennen me niet, ik heb hier altijd in stilte meegelezen. Via de geheime tuin en stuifmeel ben ik hier terechtgekomen en ik wil jullie graag blijven lezen!

  18. vindesign said, on February 20, 2008 at 10:29 am

    @mick: gelukkig! zou jullie blog niet kunnen missen!


Leave a Reply

