Wondering Boys

Herboren

Posted in Uncategorized by Mick on February 25, 2008

Ik ben dus heel kort heel heftig ziek geweest, het kwam zaterdagochtend op, ik moest op bed gaan liggen. Of er een kaars uitging. Toen ben ik onmiddellijk in slaap gevallen en heb met korte tussenpozen twintig uur aan één stuk door geslapen. Enorme nachtmerries gehad, hele hoge koorts en ik heb een zwembad bij elkaar gezweet. Ik was bang omdat ik dacht dat ik niet meer wakker ging worden, dat ik iets heel ergs had.

Nu maandagochtend zeven uur voel ik mij als herboren, in tijden niet meer zo fris en helder gevoeld. Het lijkt wel of er iet uit moest . Of heeft met mijn lichaam een hoofdstuk in mijn geest afgesloten? Want de laatste weken waren heftig en emotioneel. Maar dat snap je wel. Dat is ook de reden waarom het blog tijdelijk op slot gaat, geen tijd en zin om energie te steken in “bad vibes”

We hadden twee opties: niet meer schrijven of op slot en optie één was geen optie omdat, hoe je het draait of keert dit blog mijn beste therapeut is en hij schrijft tenminste geen medicijnen voor! ;-)

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. M-Cross said, on February 25, 2008 at 12:53 pm

    En dan twee van die witte voor het slapen gaat en eentje (of meer, van die rode bij het eten!

    (en verder mag je zelf invullen wat je wilt dan hé)

  2. Marleen said, on February 25, 2008 at 1:21 pm

    Ha Mick,

    Gelukkig voel je je nu als herboren. Wat je beschrijft is voor mij heel herkenbaar, behalve dan dat ik het zeer regelmatig heb. Steeds als er ff iets teveel op me is afgekomen, en dat zal nu bij jou vast ook de oorzaak zijn. Geniet ervan daar, je begint nu gewoon (ook geestelijk) met een schone lei!

  3. Imke Dielen said, on February 25, 2008 at 2:28 pm

    Daarom dat het stilletjes was dit weekend… maakte me al zorgen! Leuk te horen dat alles in orde is gekomen! Geniet van je vrijheid hier op je blog ;)

    Groetjes vanuit het kille maar zonnige België

  4. Tita said, on February 25, 2008 at 7:59 pm

    Verdikkeme, en ik blijf me maar voortslepen, ik geraak er niet vanaf dit keer. Enfin, goed voor jou (hoor je hoe jaloers dat klinkt, niet te doen, ben ik nog chagrijnig er boven op) :)

  5. mick said, on February 25, 2008 at 8:02 pm

    @tita Nie sjagerijnig zijn, maakt dingen alleen maar erger.

  6. E-manuel said, on March 4, 2008 at 12:03 pm

    Ik moet plots aan Absolutely Fabulous denken :-P Edie is ook paar keren gerebirth. lol

  7. Benjamin said, on March 4, 2008 at 12:17 pm

    Beter deze oplossing dan stoppen :)


Leave a Reply

