Wondering Boys

Scenario vorderingen

Posted in Uncategorized by Mick on February 25, 2008

drie weken broeden
drie weken bespreken
drie weken denken,
zwaar denken

en plots is ze er
ik was op zoek naar de perfecte moeder
voor mijn scenario
er zijn zoveel verschillende moeders
ik zocht de juiste
ik heb ze

ik heb ze zelfs gezien vandaag

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. LamaZone said, on February 25, 2008 at 11:44 pm

    oooo, ik ben zo benieuwd.

  2. Aliene said, on February 26, 2008 at 4:44 pm

    Daar zal je moeder blij mee zijn… ;-)

  3. mick said, on February 26, 2008 at 7:07 pm

    Mijn moeder valt niet neer te schrijven. Mijn therapeut vroeg me ooit of ik haar eens mee wou nemen. Die dacht dat ik haar verzon. ;)

  4. Uw Moeder said, on March 1, 2008 at 11:44 am

    Hebt ge mij gezien vandaag? Tiens…


Leave a Reply

