Wondering Boys

Bwards

Posted in Uncategorized by Mick on March 2, 2008

Ik hoorde van Wout wie de Bwards heeft gewonnen. Gelukkig kon ik me net inhouden.

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=Q4nXoDzn7DE[/coolplayer]

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. tantieris said, on March 2, 2008 at 4:17 pm

    Ik schrok me te pletter … ik was namelijk gisterenavond een zatte madam! Ai!
    Maarre … ik heb geen Bward gekregen. Maakt dat iets goed? ;-)

  2. super4004 said, on March 2, 2008 at 5:17 pm

    djeez… kijk ik ben een horror fan en bibi hier verschoot zich begot te pletter ! en dat gebeurt niet vaak meer. had dit niet verwacht ! GOED GEDAAN, manneeeeeuuu !!!!!
    djiezz, ik kan er nog niet vanover…
    vee vaant mooorrr !!!

  3. dEb said, on March 2, 2008 at 5:22 pm

    Is het normaal dat de dag na de uitreiking van de Bwards, er niets van terug te vinden is op internet, zelfs geen live verslag? BlogWard mn k****n – kan ook zijn dat het aan mij ligt, misschien zoek ik verkeerd…

  4. skolgen said, on March 2, 2008 at 5:40 pm

    @dEb: misschien eens kijken op http://technorati.com/search/bwards

  5. Lestat & Minx said, on March 2, 2008 at 6:17 pm

    WOEHAHAHA!!! We want more! :-) Heerlijke reactie, écht op z’n Wonderingboys.

    PS, Wout : Ik hoop dat jij Mick nooit op z’n paard krijgt. :)

  6. brabanderke@scarlet.be said, on March 2, 2008 at 6:51 pm

    haha.. super.. :D
    Leuk filmpje

  7. wout said, on March 2, 2008 at 6:52 pm

    @Lestat
    Ik ben dat gewoon. Je moet hem eens zien klaarkomen! :-)

  8. spekvriend said, on March 2, 2008 at 10:19 pm

    :-) :-) Ik vloog hier echt bijna van mijn stoel van ‘t verschieten! :-) :-)

  9. mick said, on March 2, 2008 at 10:22 pm

    :) Jullie of Tante Annie hadden hem ook moeten krijgen. Toch niet zo een tieten en biersite….

  10. dR!En said, on March 2, 2008 at 10:45 pm

    Hahaha! Ik had graad die award van jullie eens in ‘t echt en nabij willen zien, maar voor de rest: I don’t give a fuck!

    Jullie zijn té gek! Jullie hadden moeten winnen! :-)

  11. Bruno said, on March 2, 2008 at 11:14 pm

    Lol heerlijk gemaakt.

  12. Cathy said, on March 2, 2008 at 11:25 pm

    Het filmpje is beter gemaakt dan jullie bward ;-)

  13. mick said, on March 2, 2008 at 11:29 pm

    @Catthy, ow, verklaar u nader. Of zal ik het maar nemen als een compliment. :)

  14. Über Kevin said, on March 2, 2008 at 11:31 pm

    Ik doe niet meer mee aan verkiezingen die democratisch verlopen, ge ziet wat er van komt. Leve de Oligarchie!

  15. mick said, on March 2, 2008 at 11:33 pm

    Lang Leve ÜberKevin! … echt!
    Helemaal eens!

  16. Nienna said, on March 3, 2008 at 12:18 am

    Heel leuk gemaakt :-)

    Maar een beetje respect mag misschien wel. (Op Twitter)

  17. mick said, on March 3, 2008 at 12:26 am

    @Nienna, ben jij één van die Zatte wijven? En respect voor wie, voor wat, wat heeft die/dat gedaan om mijn repect te verdienen?

  18. Nienna said, on March 3, 2008 at 12:35 am

    Ik ben één van de admins van ZM, idd.
    Ik heb evenmin iets gedaan om zo’n toon van ‘wijven’ te verdienen..
    Maar soit :-) Laat ik het hier gewoon bij laten.
    Nog veel leute hier en alvast een goeienacht!

  19. Lapin McAdam said, on March 3, 2008 at 1:23 am

    lol! zalig gedaan (zeker voor zo ‘rap ff een reactie online te knallen’).

  20. gotr said, on March 3, 2008 at 2:02 am

    HAHA!! Erg onverwacht en ontzettend eng. Ik wacht nog even met slapen gaan!

  21. Ntone said, on March 3, 2008 at 10:23 am

    een gepaste reactie imho!

    ik sloeg ook wa groen uit, maar minder horror-achtig.

  22. Sara said, on March 3, 2008 at 12:33 pm

    Geweldig! :D Hier een soortgelijke reactie, maar dan vanbinnen.

  23. cindy said, on March 3, 2008 at 4:32 pm

    ik kan kort zijn: prachtig :-D

  24. tante annie said, on March 4, 2008 at 12:17 am

    mal jonk dat ge zijt. ben helemaal gecharmeerd. ook door uw roze hemd overigens.


Leave a Reply

