Wondering Boys

Vlaanderen op zijn smalst

Posted in Uncategorized by Mick on March 3, 2008

Dus één van die Zatte Madammen was op haar grote zatte tenen gestapt omdat ik haar refereerde als Zatte Wijven op Twitter. Ze hebben dan ook een blog wat een slap afkooksel is van Kotsende Vrienden, ze doen niets anders dan het internet afschuimen op tieten, drank en kots. Dat spelen deze twee sites aan elkaar door en krijgt daar ook nog een prijs voor ook. Dat mag, dat is niet erg. Maar Zatte Wijven zeggen in plaats van Zatte Madammen is plots respectloos en not done? Wel Zatte Madammen , steekt die prijs daar waar de zon niet schijnt, alhoewel ik denk dat ge me uw zatte botten niets anders doet dan dat naar omhoog steken! Want het verschil tussen een zat wijf en een zatte madam zie ik niet.

*laat scheet*

Maar naar het schijnt is dit allemaal een mini-ding in een mini-land en allemaal op een mini-niveau tussen twee mini blogwereldjes.

*laat nog een scheet*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uw Moeder said, on March 3, 2008 at 8:31 am

    Bezopen sletten, mag dat?

  2. Ntone said, on March 3, 2008 at 10:21 am

    gemarineerde bimbo’s?

  3. Appelogen » Bwards 2008 said, on March 3, 2008 at 11:29 am

    […] prijsbeesten: Zatte Madammen (beste blog goud – troetelnaampjes voor deze blog worden ten zeerste geapprecieerd), Tales From The Crib (beste blog zilver), Asfaltkonijn (beste blog brons), Orde van de Single Malt […]

  4. spekvriend said, on March 3, 2008 at 1:40 pm

    Laat die drankgeile sloeries maar eens een poepie ruiken!

  5. E-manuel said, on March 3, 2008 at 2:36 pm

    pffft de seuten :-P Wijf is helemaal nie denigrerend! In het Engels zeg je toch ‘wife’ en in het Duits ‘weib’ voor vrouw?

    Najah ff plat reageren: “Heyo, tetten bloot, Hollandse wijven!”

  6. dR!En said, on March 3, 2008 at 2:53 pm

    Ik brats er nog eentje bij!

  7. Tita said, on March 4, 2008 at 11:02 am

    Ik vind zatte wijven eigenlijk leuker dan zatte madammen. Ik vind jullie blog leuker dan die van zatte madammen. Ik vind sloddervossen leuker dan zatte madammen. Ik vind tante annie leuker dan zatte madammen. Ik kan nog uren doorgaan, hoor, maar ik zal maar stoppen, anders halen jullie ook al geen niveau meer. :-)


Leave a Reply

