Wondering Boys

Milde Roes

Posted in Uncategorized by Mick on March 8, 2008

Dat ik aan alcohol doe steek ik niet, nooit, onder stoelen en banken. Ik drink graag een pint, glas wijn en af en toe een zalige cocktail. Nu heb ik natuurlijk schoonmaak periodes om mijne lever even wat kans te geven een beetje te recupereren . Een nieuwe lever is zo duur! Alhoewel ik die van mij  goed verwen met heel veel mineraalwater tussen de drankjes door. In zo een schoonmaak periode en ik drink helemaal niets heb ik toch een enorm probleem in bed. Ik droom alles bij elkaar en slaap heel licht, ik word van het minste geringste wakker. Heel onrustig allemaal. Ik slaap toch liever in een milde roes.

*informeerd naar een nieuwe lever*

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ktrn said, on March 8, 2008 at 2:03 pm

    je kunt mss ook eens informeren naar de geschikte matras ;p

  2. lamazone said, on March 8, 2008 at 2:17 pm

    je roes uitslapen = snel inslapen, maar in die slaap recupereer je niet maw het is geen gezonde slaap. licht en onrustig slapen kan een ontwenningsverschijnsel zijn. of misschien bén je gewoon een lichte slaper. hoedanook, succes ermee :)

  3. Patrick said, on March 8, 2008 at 7:39 pm

    Ik kan je in mijn wilsbeschikking zetten voor een levertransplantatie. Maar het ding heeft al tamelijk zware littekens.;-)

  4. mick said, on March 8, 2008 at 7:47 pm

    @Patrick… Goed zo, lidtekens horen bij het leven: Jammer dat ik niet kan commenten op jou blog. Wat moet ik met een Windows-account op een Mac ;)

  5. Patrick said, on March 9, 2008 at 12:18 pm

    @ Mick,

    Toen ik met het geintje starte wist ik niets van Mac of Windows. Nu zal ik mijn LIDmaatschap misschien nog moeten wijzigen om de drempels te verlagen.

    Allez,

    Het vrouwtje roept we gaan onze lever nog eens testen en straks, wie weet, het …..?


Leave a Reply

