Wondering Boys

Nike+

Posted in Uncategorized by Mick on March 8, 2008

Wij hebben ons een paar weken geleden Nike+ aangeschaft en het is werkelijk geweldig en verslavend. Je hebt een Ipod, daar klik je een sensor op in je schoen heb je ook een sensor en je weet tijdens het joggen hoe hard je loopt, hoe lang en hoe ver. Een vriendelijke mevrouw zegt om de 5 minuten hoe ver je staat. Je hebt een knop met een powersong, voor als je inkakt. Als je thuis bent klik je je Ipod in je computer en je krijgt allemaal grafieken.

Nu hebben we ook een training via Itunes aangeschaft met Serena Williams, wat een bitch is dat zeg, tot vier keer toe drijft je tot het uiterste. Maar wel geweldig. Ik zit al aan 10 kilometer aan één stuk. Ik ga voor de 20 km.

*wrijft beentjes in*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ann said, on March 8, 2008 at 6:04 pm

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ge-wel-dig! :)

  2. jude said, on March 8, 2008 at 7:01 pm

    wat een goede actie, rennen in de natuur en toch nog een totally digital belevenis van maken. Ga je een statistiekje posten?

  3. Pieter said, on March 8, 2008 at 7:15 pm

    Vraagje: waren jullie van voordien ook sportief?
    ‘t Is maar omdat ik ab-so-luut niet sportief ben en ik vraag me af om zo’n Nike+ interessant zou zijn om mij te motiveren.

  4. mick said, on March 8, 2008 at 7:42 pm

    Hey Jude… Lang geleden… :)

  5. mick said, on March 8, 2008 at 7:44 pm

    @Pieter Goh sportief… af en toe jogde we eens, best saai. Af en toe een squash. Maar dit is visueel, met grafieken. Dat is zo leuk en motiverend!

  6. Pieter said, on March 8, 2008 at 8:02 pm

    @Mick: bedankt, maar ik zal er toch eens over nadenken. ;-)

  7. ktrn said, on March 8, 2008 at 11:16 pm

    Ik ga het toch maar bij Evy gruyaert houden, dat is nog zo geen bitch :D

  8. mick said, on March 8, 2008 at 11:20 pm

    @ktrn…. OW heeft die er ook één? *gaat nu op zoek om te kopen*

  9. ktrn said, on March 8, 2008 at 11:24 pm

    Ja, een podcast van start to run, dus zult ge die niet meer nodig hebben aangezien je nu al aan de 10 km zit :)

  10. (db) said, on March 12, 2008 at 5:06 pm

    In voor een challenge?

  11. mick said, on March 12, 2008 at 5:08 pm

    @(db) ik denk het niet, als ik lees wat jij rent ;)
    Doe je mee met de 10 miles in Antwerpen?


Leave a Reply

