Wondering Boys

Quotes

Posted in Uncategorized by Mick on March 11, 2008

[coolplayer width=”500″ height=”375″ autoplay=”false” loop=”false”]http://www.youtube.com/watch?v=Q-n1nKHeFEQ[/coolplayer]

Ik ben een nieuw projectje begonnen, Visual Quotes. Hier de eerste. Ik ga er elke week één maken. Als iemand een goeie quote heeft, stuur even naar mick<at>wonderingboys.com. Dan maak ik er wat visueel van. Korte gedichten, eventueel van jezelf, zijn ook goed. *kijkt Tantieris die in de ogen* Ik wil graag materiaal om mijn After Effects skills verder uit te diepen.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christophe said, on March 11, 2008 at 7:36 pm

    Voor op mijn blog, yeah, schitterend. *Verstuurt nu mail met een quote*

  2. mick said, on March 11, 2008 at 7:42 pm

    Leuk leuk leuk

  3. AnamCara said, on March 11, 2008 at 9:17 pm

    Van mij krijg je een kort gedichtje, zie mail ;)

  4. mick said, on March 11, 2008 at 9:28 pm

    @AnamCara, Erg mooi gedicht…
    Zal met plezier aan gewerkt worden.

  5. Imke Dielen said, on March 11, 2008 at 9:32 pm

    Ik ben benieuwd wat je met de “pootjes” zal doen ;)

  6. llx said, on March 11, 2008 at 9:51 pm

    misschien een te wat onbeschaamde zelfpromotie maar HIER nog wat typografie in after effects. But then again; ” I am a ridiculous person. Now they call me a Madman. That would be a promotion if it where not that I remain as ridiculous in their eyes as before.”(Fyodor Dostoevsky)

  7. mick said, on March 11, 2008 at 10:03 pm

    Lang leve Zelfpromotie, zolang je mooie dingen maakt en niet aan scrapbooking doet.

  8. ties. said, on March 11, 2008 at 10:14 pm

    misschien eentje in het spaans? om zowel after effects en de taal wat te oefenen …

    onderweg per mail!

  9. ktrn said, on March 11, 2008 at 10:40 pm

    ook hier is de mail onderweg :)

  10. Patrick said, on March 11, 2008 at 10:53 pm

    Net een gedicht van Cajiente verstuurd. (Zonder haar daarin te kennen). Maak je er iets van?

  11. tantieris said, on March 12, 2008 at 12:05 am

    Hej Mickje, ik had uw ogen nog niet gevoeld. De mijne hangen nog steeds half dicht na een zeer zwaar weekend. Kijk maar in de mail … ik stuur je wel wat. xxx

  12. Uw Moeder said, on March 12, 2008 at 2:40 pm

    Misschien zijn deze wedstrijdgedichten ook wel een filmke waard: http://www.delaatsteshow.be/dlsblog2/wordpress/?p=572

    Vooral het tweede gedicht is van uitzonderlijke kwaliteit :)

  13. anneloes said, on April 10, 2008 at 7:59 pm

    Hi Mick, wat een cool initiatief…kan je er niet 1tje maken ter ere van de lancering van het le cool boek ober Amsterdam…

    “le cool changed my life: a weird & wonderful guide to Amsterdam”

    http://www.lecool.com/books

  14. ill. said, on April 10, 2008 at 9:19 pm

    jaaaaa, mick, doe dat doe dat!!!
    :)


Leave a Reply

